Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Dostluk
 

Dostluk güzel kavram

Dostluk güzel kavram
 

Başımızı omzuna yasladığımız dostumuz. Saatlerce dertleştiğimiz zamanın nasıl geçtiğini yanında anlayamadığımız dostlarımız. Ağlamaktan çekinmediğimiz düşüncelerimizi ve duygularımızı paylaştığımız dostlarımız.

Görmeden, duymadan yapamadığımız dostlarınız oldu mu? Dostlarınız için fedakâr oldunuz mu? Değer verdiğimiz ve önemsediğimiz dostlarımızı ihmal etmeyelim. İnanın ki fedakârlık karşılıklıdır.

Dostlarımızın kıymetini bilelim. Dostlarımızız önemsediğimizi hissettirelim. Seni seviyorum kelimesini üşenmeden kullanalım. Dostlarımızı ne kadar sevdiğimizi söyleyelim, bilirler onları sevdiğimizi ama duymak ayrıdır.

Dostlarımızı olduğu gibi kabul edelim. Onları değiştiremeyiz kendimizin değişemediği gibi. Benim hiç yürekten dosttum olmadı demeyelim yoksa da kazanmaya çalışalım ve ilk adımı biz atalım. Dost olmadan yaşanmaz konuşacağımız ve paylaşacağımız birileri olmadan yaşanılırımı?

Dostluk güzel kavram çoğu zaman sen anlatmadan seni anlaya bilen ve en önemlisi senin ona duyduğun sonsuz güven dostluk budur. Dosttun varsa Kıymetini bil. Yoksa da ilk adımı sen at. Dostlukta en önemli şart fedakârlıktır. Fedakârlık da karşılıklıdır.

Zaman akıp gidiyor değerlendirmemiz gerekiyor. Kaybetmemek için değil, kazanmak için çalışmalıyız…

Sevgi ile kalın

 
Toplam blog
: 7
: 658
Kayıt tarihi
: 27.09.08
 
 

Ağrı ilinin Doğubeyazıt ilçesinde oturuyorum. Açıköğretim lisesi okuyorum. ÖSS sınavına hazırla..