Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Dostluk
 

Dostluk herşeye değer

Dostluk herşeye değer
 

dostluğunuz en büyük armağan bana


Günümüzün git gide yozlaşan dünyasında insanlar onları insan yapan çoğu değeri unutmaya başladı örneğin dostluk. İnsanlar para ve dünyevi güçler zevkler uğruna bu değerleri ezip geçmeye başladı. Halbuki kötü gününde hüznünü iyi gününde mutluluğunu paylaşacağın gerçek bir dostun olmadıktan sonra dünyanın en zengin insanı olsan ne fayda. Dost insanı yaşama hayata bağlar en karanlık gecede ışığın olur en zorlu yolda yoldaşın olur kısacası seni sen yapar dostun.

Gelelim arkadaşlıkla dostluk arasındaki farka insan yeni tanıştığı birine bile arkadaşım diyebilir ama dostum demez çünkü dostluk zamanla karşılıklı fedakarlık ve paylaşımlarla kazanılır. Herkesle arkadaş olabilirsin ama herkesle dost olamazsın aradaki fark budur. Ama bu demek değildir ki arkadaşım dediğim kişiler değersiz kesinlikle böyle bir şey değil onlarda değerli zaten arkadaşım diyorsan birine ve gerçekten arkadaşın olarak görüyor ve hissediyorsan onu o arkadaşlık dostluğa gider.

Tabi hayatta istisnalar da vardır benim hayatımda olduğu gibi hayatıma daha birkaç ay önce giren çok iyi bir insan şimdi ablam, dostum, meleğim oldu. Onun sayesinde hayatta bir insana gözün kapalı güvenmek ne demek bir insanı karşılıksız sevmek ve onun tarafından karşılıksız sevilmek ne demekmiş öğrendim. İyi ki varsın melek..

Şuan sıcacık evimden yazarken bu satırları dışarıdan geçen insanlara bakıyorum çoğu yalnız geziyor yanında ne kadar insan olursa olsun çoğu yalnız geziyor bu gözlerinden belli ben ise tek başıma yazarken bu satırları bile yalnız değilim bunu biliyorum çünkü dostluk ne demek bunu biliyorum. Dostluk dostunu karşılıksız sevmek ona güvenmek onu düşünmek nereye gidersen git kalbinde taşımak demek o yüzden nerede olursam olayım yalnız değilim bunu biliyorum.

Çoğu insan diyecek ne saçmalıyor bu çocuk dostluğu hayatı ve en önemlisi yaşamak için yaşamayı bilmeyen çoğu insan bu sözü söyleyecek. Sen öyle görüyorsan öyle olsun evet saçmalıyor bu çocuk ama neyi saçmalıyor birde ona bak onu düşün sonra sen saçmalama bırak sadece ben saçmaladığımla kalayım ...

M.Semih KURU

27.01.13            20:20

KULLAR

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..