Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Dostluk
 

Dostluk sorunsalı

Neden böyle olduk? Bu soruyu sormak istiyorum. Cevabı yok malesef. Çünkü aslında bu soruyu önce kendimize sormalıyız. Eskiden çeşitli klişeler dolaşırdı. Mesela kızlar arasında erkeklere güven olmaz klişesi- ki hala yaygındır- erkekler arasında da kızlara güvenilmez gibi çeşitli yargılar hakimdi... Şimdi ben artık bunu insanlara güven olmuyor şeklinde yaymak istiyorum nedense. Neden artık dost edinemiyoruz? Neden dostluklar böyle oldu? Daha doğrusu neden dostluklar böyle oldu da diyemiyorum, çünkü bunu demem için ortada bir obje olmalı-takdir edersiniz ki yok...

Çıkar ilişkisi hakim oldu artık dünyaya. O ilk aramasın, bayramımı ilk o kutlamasın... O naber demezse ben hiç demem. Neden? Koskoca bir neden ile haykırmak istiyorum artık. Kompleks sahibi olduk hepimiz çünkü. Kendimize güvenimizi yitirdik, avamlaştık mı ne?

Güven problemimiz yaygınlaştı, çözülemez hale geldi bence. Ben en azından kimseye güvenemediğimi farkettim. Kendi aramızda satış diye tabir ettiğimiz şeyi yaygınlaştırdık. Kendi çıkarımız için herşeyi harcar olduk. Gençlik olarak bir özür borcumuz var bu dünyaya. Onu anladım...

 
Toplam blog
: 13
: 390
Kayıt tarihi
: 12.10.07
 
 

 İsmim Ece.  Boğaziçi Üniversitesi Kimya bölümünde okuyorum. Okumayı çok seviyorum, o..