Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Dostluk ve Barış Ödülü aldım

Dostluk ve Barış Ödülü aldım
 

ödül gecesi ve nazan şara şatana


Bir ödül daha almak!

Bir yeni hediye almak gibi…

Binlerce kere hamdolsun Rabbim’e…

Bir ödül daha aldım, bir kez daha güldüm, sevindim, şükrettim.

Yazarların alkışları imza günleri ve ödülleridir derim ben her zaman, bu hafta sonu alkışlandım.

Bir ödül daha aldım.

TOPKAPI ŞİFRESİ ve DESTEK YAYINLARI’nın sihrine inandım.

Bana uğurlu geldiler.

Altın Haşhaş Ödülleri, Marka Kent Afyonkarahisar Ödülleri, Barış ve Dostluk gecesinde bir araya gelindi ve bana da yılın yazarı ödülü verildi.

Altın Haşhaş Ödül Tertip Komitesi Başkanı İlyas Kaan Taytak’in bizzat çalışmaları ile muhteşem bir gece organize edilmiş. Kendi alanlarında başarıyı yakalamış olan kişilerin ödül aldığı gecede, Afyonkarahisar’ın Marka Kent olması için yapılan çalışmaların ne kadar yerinde ve doğru olduğu konuşuldu.

Afyonkarahisar Genç Atılımcılar Derneği (AGAD), ev sahipliğini yaptığı ödül gecesinde aksamaların olmadan sürmesi, ödül alanların ve davetlilerin neşeli halleri de organizasyonun ne kadar yerinde olduğunu gösterdi.

Özetlendiğinde kendi adıma bir ödülümün daha olması, beni biraz daha yüreklendirdi.

Yazmalıyım dedim.

Daha da yazmalıyım, birçok yazacaklarımı okurlarıma sunmalıyım ve dediğim gibi de alkışlanmalıyım.

Gerçekten büyük motivasyon sağlıyor.

Teşekkürler İlyas Kaan Taytek…

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....