Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Dostluk

Sayın Mehmet Turan Yarar’a

En iyi dileklerimle...


İnsan sevdiğini severse arar

Savunma versem de ne işe yarar


Sevgiden, saygıdan başka neyim var

Can güzel dostum Mehmet Turan Yarar


Adınız bir kez kalbime yazılmış

Bıçakla mermere sanki kazınmış


Vazgeçemem sizden, kararım karar

Bu yolla baş koydum etsem de zarar


İşin başı sağlık cümleye yarar

Bu bir arzuhaldir gül Turan Yarar


Bir kez ihmal ettim Allah(i) çin ne var

Dostluğum sizlerle mezara kadar


Anlamıyorum bu nasıl bir yorum

Nerede hata yaptım düşünüyorum


Nihayet insanın, çelişsem ne var

Beni sevip sayan odur gerçek yar


Üç günlük dünyada olmasın zarar

Bu şiirim size kalsın yadigâr


Abdülkadir GÜLER
8 Haziran 2000- Söke

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..