Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '10

 
Kategori
Anılar
 

Dostluk

Dostluk
 

Fıskiye altında ıslanmak


Oturdukları sitenin oldukça güzel ve büyük bir bahçesi vardı. Bahçenin içinde, ağaçların altına serpiştirilmiş tahta banklarda oturur bol bol güler ve sohbet ederdik. Ben hafta sonları gidip onlarda kalırdım. O zamanlar işimiz gücümüz, gezme ve eğlenceydi, ciddi şeyler düşünecek yaşta ve olgunlukta değildik. Meğer ne kadar kıymetli günlermiş.....

Onlara kalmaya gittiğim hafta sonlarında, oturdukları sitenin bu muhteşem bahçesindeki sulama fıskıyelerinde ıslanmak en büyük zevklerimizden biriydi.

Tam sulama başladığı anda, oturduğumuz banktan kalkar ve hemen fıskıyelerin altına girer, ıslanır sırılsıklam olurduk. Sonra da gülerdik çılgınlar gibi... Ne mutluyduk... Canım arkadaşım ve ben belki de bir daha hiç böyle mutlu olamayacağımızı hesaba katmamıştık o tarihlerde..

Hani bazı an'lar vardır hafızanıza kazınmıştır. Aklınıza geldiğinde, o an'ı olduğu haliyle, kokusuyla, rengiyle hatta tüm ıslaklığı ile hatırlar ve yaşarsınız... İşte o an'lardan biri benim için, fıskıyelerin altında canım arkadaşımla ıslandığımız an'lardır....

O fıskıyelerde ıslandığımız, sabahlara kadar süren sohbetlerimizi ve günlerimizi hiç unutmadım, onu da hiç unutmadım..

Dostluğumuz halen sürüyor, şartlara yenilse de... Şimdi canım arkadaşım evli ve başka bir ilde hayatını devam ettiriyor. 2-3 senede bir görüşebiliyoruz, neyse ki telefonla iletişim halindeyiz, sesimizi duyuyoruz sık sık.

Kıraç'ı çok severdi ve hafta sonları hep Kıraç'ı dinlerdik. Şu an Kıraç'dan dinlediğim bir şarkı beni yeniden o fıskıyelerin altına ve o ılık yaz gününe götürdü, yine fıskıyelerin altında ıslandım, yine onunla güldüm ve yine onunla ağladım bir an...

Güzel anların tadını çok iyi çıkarın, kıymetini bilin ve hafızanıza iyice kazıyın... Uzun yıllar sonra size kendilerini tekrar hatırlattıklarında çok mutlu olup iyi ki yaşamışım o anı diyebilmek için...

Öyle anlar vardır ki geri dönebilmek için herşeyinizi feda etmeye hazırsınızdır.

Umarım hep bu güzellikle anılar biriktirirsiniz hayatınızda.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..