Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Dostluk
 

Dostluk

Dostluk
 

Bu resimde çok sevdiğim kedilerin dostluğu anlatıldığı için bu resmi koydum.


Dostluk hepinizin bildiği gibi kolayca silinebilecek bir ilişki değildir. Ama dostluğu bir çırpıda silip atmaya çalışanlar da var. Her ne kadar uğraşsalar da dostluğu asla bitiremezler. Bir kimseyle küstüğünüz zaman onu hiç affetmeyeceğim dersiniz. Fakat ertesi gün o kişiyle buluştuğunuzda bir bakarsınız en iyi arkadaşsınız.

Dostuğun silinmesi zor olduğu gibi dostluğu kurması da bir hayli zordur. Kimisi dostluğu kolayca kurabileceğine inanır ama aslında kurduğu dostluk değildir. Bunun ne olduğunu bilmiyorum. Ama dostluk olmadığı kesin. Dostluğu kurmak için önce o kişiyi tanıman, sevmen gerekir. Aslında kişinin dostun olup olmadığını öğrenmeni sağlayacak bir atasözü var; İyi dost kara günde belli olur. Eğer kişi size zor gününüzde yardım ediyorsa o sizin dostunuz demektir.

Kimi zaman dostlarınız sizi yarıyolda bırakabilir. Ama eminim bunun önemli bir nedeni vardır. Dostunuza size yardım etmediği için hemen küsmeyin. Onun neden yardım etmediğini öğrenin.

Şimdi ne kadar da kısa blogmuş diyeceksiniz ama ne yapayım ben dostluk hakknda bildiklerimi en fazla böyle çıkarabiliyorum. Dostlarınıza sahip çıkın.

 
Toplam blog
: 30
: 819
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1998 Adana doğumluyum. Basketbol ve futbolu iyi oynadığımı söylerler. Burada tüm konular hakkında dü..