Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '15

 
Kategori
Dostluk
 

Dostum Şennur Köseli !...

Dostum Şennur Köseli !...
 

Şennur Köseli, Milliyet Blog sayesinde tanıdığım müstesna bir insan. Daha sonra kendisiyle Facebook, Twitter gibi sosyal mecralarda iletişimimiz sürekli sürdü. Salt kendisini değil, Şennur Hanımın yine kendisi gibi müstesna kardeşlerini de tanıma olanağı buldum. Şennur Hanım, önce ablasını daha sonra sevgili eşini yitirdi. Bu tanımı sözcüklerle açıklanmayacak yakın acıları taşıyan Şennur Köseli her şeye karşın ayakta durmaya ve inatla yaşama tutunmaya devam ediyor. Umarım kendisiyle dostluğumuz bir ömür boyu sürer.

Durup dururken Sevgili Şennur Köseli’yi niye yazdım ? Biliyorsunuz, internetin girmesiyle yaşamımıza giren sosyal medya aslında yaşamımızın bir parçası. Gerçekle, sanal birbirine girmiş. Yalnızca bu konuda bir örnek vermek istiyorum. Çok değer verdiğim bir sanatçı dostumu, Facebook'ta yine kendisi yüzünden, gayet uygar bir mesaj yazıp, üstelik kendisine hak vererek, arkadaş listemden çıkardım. Bugüne değin, hep beni onore eden, dik duruşumu takdir eden sanatçı dostum, birden benim dengesizliğimi keşfetmiş. ‘’ Başkalarının sizi niye adam yerine koymadığını şimdi anladım-. Bugüne değin size nasıl tahammül ettim, kendime şaşıyorum ‘’.  Vay canına. Bundan şunu çıkarıyorum

1) Beni her zaman onore eden sanatçı dostum, başkalarıyla benim gıybetimi yapıyormuş meğer.

2) Aslında kimsenin beni adam yerine koymadığını bildiği halde bana tahammül ediyormuş. Demek ki, yüzüme şirin görünürken aslında hakkımda hiç de iyi şeyler düşünmüyormuş. Burada bir açıkça bir riya var değil mi ?

Ben kendisine kırmadan uygarca bir mesaj çektiğim halde, o sanatçı dostum bana bir bakıma nefretini ortaya koydu. İnsanlar, vedalarda, ayrılırken niye zarafet içinde değil acaba ?  İyi de , bu sanal dünyada, gerçek yaşam böyle demeyin sakın. Gerçek yaşamda böyle değil mi ?  İnsanlar otuz yıl aynı yastığa baş koyduğu insanla ayrılınca, kanlı bıçaklı düşman olmuyor mu acaba ? Facebook, Twitter velhasıl sanal alem, bizim yaşamımızın bir aynası aslında.

Çetin Altan’ın o meşhur lafını unutmayalım. Enseyi karartmayalım. Olumsuz örnekler hep olacak ama Sevgili Şennur Köseli gibi güzel insanlarda dünya durdukça var olmaya devam edecek. İyi ki varsın Sevgili Şennur Köseli !...

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..