Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Dostluk
 

Dostum

Ta uzaklardan gelen bir ses ile irkildim. Arayan, herşeyimi paylaştığım, arkadaşım, sırdaşım, dostumdu. Sesi çok üzgündü. Kendimce nedenini araştırırken, açıkta vermemeye çalışıyordum. Birden tonton teyzemin(arkadaşımın annesi) aniden rahatsızlanarak, hastahaneye kaldırıldığını, ancak yerinde olması gereken nöbetçi doktorun yerinde olmadığı, günlerden Cumartesi olması nedeniyle, Nöbetçi Doktorun muayenehanesine gelen bir hasta için, nöbet yerini terk ettiğini ve muayenesine gittiğini, öğrenerek, araba ile annesini doktorun maiyenehanesine götürdüğünü, muayenehanede yeterli donanım olmadığı için acil mudahele edilemediğini, tekrar Hastahaneye geldiklerini, bu kez doktorun geciktiğini, ne yazık ki benim tonton teyzemi kurtaramadıklarını, bunun hesabını doktordan soracağını, annesinin vefat ettiğini söyledi.

Birden başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Birden Sağlık Bakanlığının Tam gün yasası çerçevesinde, muayenehane açan doktorun Hastahanede çalışamıyacağını, bir tercih yapması gerektiğini hatırlayıp, Sağlık Bakanlığı sitesine girdim. Ancak her hangi bir açıklama ile karşılaşmayınca, İl tabipler odasını aradığımda, uygulamanın 1 Haziran 2008 tarihine ertelendiğini öğrendim. Şimdi, zamanında müdahale edilmediği için kaybolan bu canın diyetini kim ödeyecek? Var mı öyle bir babayiğit?

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..