Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dostunuzu Arkadaşınızı Yanlışlıkla Ararsanız Yanlışlıkla Aradım Demek Ayıp

Dostunuzu Arkadaşınızı Yanlışlıkla Ararsanız Yanlışlıkla Aradım Demek Ayıp
 

Bilmiyorum bana sanki ayıpmış gibi geliyor. Her zaman olabilir böyle bir şey. Dostunuz merakla çevirdi, “Ay canım kusura bakma yanlışlıkla aramışım!”

Oldu ya yanlışlıkla aradınız, karşısı da açtı nolur ki çevirin gerçekten aramış gibi merhaba deyin; yanlışlıkla aradığınızı anlamasın bile.

Aradığımız yabancı olsaydı elbette yanlışlık olduğunu söyleyecektik çünkü kim olduğumuzu ve neden aradığımızı merak eder.  Dostumuz arkadaşımız biliyor zaten, tanıyor her zaman konuşuyoruz. Açmışsın o da açmış neyi düzelteceksin.

Hatta öyle ki yanlışlıkla aradım demek aslında aramayacaktım, istemeyerek oldu gibi yanlış anlamalara bile neden olabilir.

Gerçi bazılarımız özellikle yanlış numaralara basar ikide bir beni aradın olur, bunun düzeltilmesi tamam da sık sık olmayan arada bir aramışsın hiç yanlışlıkla aradım deme, normal konuş ne olacak, anlamasın bile.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..