Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '16

 
Kategori
Psikoloji
 

Döverim deme de, ne yaparsan yap

Çocuğunuza seni döverim demeyin! Dövün...

 

Kimseyi şiddete yöneltmek amacında değilim. Aslında hepimiz becerebilsek de; çocuğumuzu güzel bir şekilde yönlendirebilsek,kırmadan ya da üzmeden doğruları gösterebilsek.

 

Çocukken hepimiz genelde dayak yemekten korkardık. Acaba korktuğumuz şey dayaktan ötürü canımızın yanması ya da vücudumuzun herhangi bir kısmına zarar gelmesi miydi? Bence ondan korkmuyorduk biz! Biz kötü söz,kötü laf işitmekten,kendini kötü hissetmekten korkuyorduk. Çünkü atılan dayak unutulup gidiyordu ama dayak esnasında söylenen lafları hafızadan silmek baya bir zaman alıyordu.

 

Evet akla gelen ilk şey eğer bunu yaparsam dayak yerim değildi;acaba bana ne derler, bana kızarlar mı, bana kötü söz kullanılır mı,gururum incinir miydi ?Çünkü hiç bir dayak kötü bir laftan daha ağır değildi...

 

Sözüm ona bence çocuklarınızı dövmeyin, yok kardeşim ben döverim diyorsanız da en azından kötü söz kullanmayın. İyi bir dayak unutulur ama kötü bir söz asla...

 
Toplam blog
: 9
: 49
Kayıt tarihi
: 14.07.16
 
 

Psikoloji ve ülkemizdeki çarpıklıklar adına makaleler yazıyorum. Ve tabi ki de en sevdiğim konu o..