Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '15

 
Kategori
TV Programları
Okunma Sayısı
122
 

Dr. House's after-life

Dr. House's after-life
 

google


En iyi dizinin bile 8 sezonda bitmesi olağanmış ve Dr. House da orada bitti. Ancak, öykünün sonunda Dr. House ölmedi.

Kendime göre, Dr. House’un ölümünden sonraki yaşamına ilişkin fantezilerimi ve tahayyüllerimi şeyttirdim:

Dr. House, öbür doktor ölünce ne yaptı?

En oportünist şık: Zengin gençkız doktora yamandı. Bence o onu kabul ederdi.

Orta şık: Doktorluğunu veya bunun bilgisini kullanarak ve kimliğini yine gizleyerek yaşayıp gitti. İnternette tıpsal danışmanlık sitesi kursa, ona yeterdi, artardı bile.

En riskli şık: Dr. House, mafyayla veya CIA falan gibi bir kurumla, kayıtdışı çalıştı ki bunu da isteyecek illegal ve derin devletsel kurum çoktur.

Dr. House Thirteen’e ötenazi yapar mıydı?

Bu konuda onun çelişkili olduğunu düşünüyorum. O bir gerçek Dr. Kevorkyan olamazdı. Gerçek Kevorkyan, naklen ötenazi yapıp, 65-73 yaş arasını hapisheanede geçirmiş ve sayesinde bugün 10 ülkede ötenazi yasal olmuş biridir. Yani Dr. House, Thirteen’e ötenazi yapamazdı.

Dr. House aşık oldu mu?

Sevgiyi gerçekleştirme halisünasyonları görmüş olsa da, gerçek yaşamda da sevgi gerçekleştirmesi halisünasyon kalacağı için, Dr. House bunu düşündüğü için kendine küfrederek sonunda bundan vazgeçerdi.

Dr. House Cuddy’yi buldu mu?

Aramıştır mutlaka. Ancak bulabilmiş midir, bunu söylemek zor. Dr. House’ın zekasının bile çözemediği problemler olduğunu dizide de görmüştük zaten.

Dr. House Cuddy’yi bulsa, ne yapardı?

A şıkkı: Kocasını öldürürdü.

B şıkkı: Cuddy’yi öldürürdü.

C şıkkı: Evlatlık çocuğunu öldürürdü.

D şıkkı: Hepsi.

E şıkkı: Hiçbiri.

Dr. House biyolojik babasını buldu mu?

Onunla karşılaşmak ister miydi bilmiyorum.yani, onu arar mıydı bilmiyorum.

Dr. House eski karısını niye öldürmedi?

Valla, inanın bunu dizi sırasında bile epeyi merak etmiştim.

Dr. House ağrısından kurtulabildi mi?

Zaman içinde yeni tedavilerle belki.

Dr. House Vicodin bağımlılığından kurtulabildi mi?

Bence o, o bağımlılığı seviyordu. Vazgeçeceğini sanmam. Keyif için bile bağımlı kalmış olabilir.

Dr. House bir aile kurabildi mi veya kurabilir miydi?

Bence ikisi de hayır.

Dr. House eşcinsel miydi?

Bence fiilen hayır ama fikren belki. Çünkü onkologla duygusal ilişkisinin bir ucunun eşcinselliğe varacağını, kendi kendine analiz edebilecek biriydi.

Dr. House eşcinselliğe karşı mıydı?

Sanırım pratik olarak evet.

Dr. House sonraki yaşamında profesyonel müzisyen olmuş mudur?

Bence denemiştir ama becerememiştir.

Dr. House hiç tıpla uğraşmadan yaşabilir mi?

Adli tıbbın ‘uzaktan olmuş bitmiş vaka analizi bölümü’ gibi daha teorik bölümlerde çalışmış olabilir.

Dr. House teorisyen miydi?

Eleştiri babında söylüyorum, onda hiç mi hiç kuramsal eğilim ve belki de kuramsal yetenek yoktu.

Dr. House tıpta tam avangard mıydı?

Bu konu belirsiz kaldı. Dizi boyunca klonlama veya ölümsüzlük hakkında ne düşünüdüğü anlaşılmadı. Oysa ilk insan, dizinin başladığı 2004’ten önce, 2000’de Doğu Avrupa’da bir yerlerde klonlanmıştı.

Genel sonuç?

Dr. House sonraki yaşamı (diyelim 30 yıl) boyunca, hastanede (8 yılda) çözdüğü kadar vaka çözemezdi. Ona olanak yaratan hastaneydi. Çözümü olanaksız tıpsal vakalar külliyatı, hala globalce kamuya açık olarak oluşturulmadı. Yani, bu işi uzaktan da beceremezdi.

Bunu yapamadığı zaman da Dr. House, Dr. House’luğunu en çok 5 yılda yitirirdi.

Bu durumda belki Dr. House, bunu kaldıramıyarak intihar ederdi. Başka şeyler için intihar etmeyebilirdi ama tıp zekasını artık yitirmiş bir Dr. House intihar ederdi bence.

The End.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 2217
Toplam yorum
: 1121
Toplam mesaj
: 127
Ort. okunma sayısı
: 495
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster