Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

DTP'li vekil 'kınıyorum' diyemedi

Dün akşam Kanal D haberlerini Diyarbakır'dan sunan Mehmet Ali Birand, DTP'nin kadın milletvekillerinden biriyle, askerlerimizin şehit edilmesiyle ilgili konuştu, görüşünü aldı. Milletvekilinin adı hiç önemli değil, 21 kişiler ve hepsi aynı kafa, aynı düşüncenin ürünü nasıl olsa.

Mehmet Ali Birand, defalarca, 'Askerlerimizin şehit edilmesini kınıyor musunuz?' diye sorduğu halde DTP'li kadın milletvekili 'kınıyorum' demedi, diyemedi.

Sözü döndürdü, dolaştırdı, 'terörizmi kabul etmiyorum' dedi, falan dedi, filan dedi ama aslan gibi 15 vatan evladının şehit edilmesini kınıyorum diyemedi.

Ve sonunda da, 'Eğer bizim cezaevine girmemizle terör bitecekse, hiç çekinmeden gireriz' dedi. Dam üstünde saksağan, kendine ne soruluyor, o ne söylüyor ve hala kendi fikri düşüncelerinin savunmasını yapıyor.

Kendisi şehitlerimiz için demese de, asıl, ben, onların TBMM çatısı altında bulunmasını kınıyorum.

Yazıklar olsun...

 
Toplam blog
: 121
: 1472
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunuyum. 28 yıllık g..