Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Ramazan
 

Dua

Dua
 

Rabbim!

İçimden geçenleri yazıyorum. Bugün Ramazan’ın birinci günü..

İnşallah 30 günü de tamamlarız sayende…

Ramazan Ayı’nın mübarek rahmetinden, bereketinden, şefaatinden yararlanmayı ver.

Beni maddi anlamda doyuma ulaştırmak yerine, manevi anlamda doyuma ulaştır…

Ramazan ayının feyzinden yaralandırmanın yollarını göster Allah’ım.

Yemek tariflerinin içinde boğuşturma…

Kuru Ekmeğinde bereketini ver… Çok verme az ver çok verirsen de fazlasını ihtiyaç sahiplerine ulaştırmayı nasip et! Paramın yiyeceğiminde önce bereketini ver Allah’ım.

Ruhaniyetten söz açılmışken Allah’ım; Namazımı daim et, arada bir tatile çıkıyorum bu aralar uzun bir yola dönüşüyor… Utanıyorum. Bu utancın yerine beni şeytandan uzak tutma gücü ver…

Ağzımı yiyeceklere kapama gücü veriyorsun birde aklımın kötü düşüncelerden, vesveselerden, dedikodulardan uzak tutmasını sağla… Biliyorum ki sen sağlarsın.

Yanlışa düşmekten korkmuyorum. Çünkü, korkularımla yaşayamamam ama bir dahaki yanlışı önüme atma. Tövbe ettiğimde kabul et. Önüme attıysan da yanlışı görmemi sağla Yarabbi. Hatalarımdan ders almayı göster.

Rabbim…

Ramazan ayının baklava, börek, yemek tariflerinden çok, konu komşu hatırını sormayı, gizli yardımda bulunmayı, iki fazladan dua etmeyi, evde pc başında uyuklamaktansa Teravih namazına gitmemi sağla. Çünkü, seneye olamayabilirim. Yanına alabilirsin.

Böyle dedim de Allah’ım;

Annemi babamı unutma… Onların da tüm dualarını kabul et, Annem çok yemek yapıp çok misafir ağırlamak istiyor. Ama hasta Sen onu durdur biraz, ona sağlık ver Allahım. o meleğe sahip olduğum için sağol tanrım.

Babam her akşam teravih namazına köye gidiyor. Yolunu aydınlat… Çünkü Köy 1, 5 Km. Yaşı 76! Sen onu koru.

Ailemi bağışla, kabilemi bağışla… Tüm insanları bağışla… Bağışlamak büyüklüktür; bunu bilirim. Teksin, büyüksün…

Allah’ım son isteğim, kırıldıklarımı, hakkımda kötülük düşünenleri bağışlama gücü ver! Bunu sen yapıyorsun da, minik bir evladın yapamıyor. Bu ne iştir Allah’ım!

Şu an her yerde, bir şekilde ezilen, hor görülen, tacize uğrayan, hakkı gasp edilen, ekmeğine el konulan, canına gasp edilen, evine hanesine tecavüz edilen o kadar çok insan var ki…

Bu mübarek ayda sen onlara yardım et Allah’ım.

Milyonlarca insan aç! Bunu yazarken utanıyorum rabbim.

Zenginlerin sofrasından uzak tut beni, fakirin evinde oruç açmayı nasip et, çünkü onlar yalındır, saftır…

Müslüman olsun, olmasın yaratılan her canlıya, yiyecek nasip et.

Kötülük düşünenlere, insana, hayvana, eziyet edene, canımızı bezdirene, savaş çıkarmak isteyenlere, uyuşturucu satanlara, çocuklarımızı zehirleyenlere sen fırsat verme Allah’ım.

Sen Gaffar, Sen Rahim, Sen Rahman, Sen mütekebbir, Sen Celal, Sen Cabbar, Sen Aziz...

Sen sığındığımızsın…

Şu ana kadar yaşadıklarımdan, yediklerimden, sahip olduklarımdan dolayı bu mübarek günde sana şükrediyorum.

Bundan sonrada şükredenlerden eyle…

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..