Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Dua

Dua
 

Barışı bekliyor.


İnsanlığımdan utanıyorum!...

Ve ben insan olarak; yalnızca ve yalnızca dua etmekten başka hiç bir şey yapamıyorum...

Annesinin sımsıcak kucağında uyuyamayıp; ya silahlara hedef , ya ölümlere tanık olan çocuklar için barış istiyorum. Uykularında, pembe rüyalarda dolaşamadan; bomba sesleriyle uykuları bölünen çocuklar için, korkusuz geceler istiyorum

Sevgi yağmurlarında ıslanamayıp; barut tozlarının dumanında boğulan çocuklar için güneş istiyorum.

Açlıktan ölen çocuklar için, bir lokma ekmek...

Ve dünyamızın dört bir yanında, tüm çocuklar için umut dolu yarınlar istiyorum.

Allah' ım ne olur!...

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..