Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Dua

Dua
 

...



Sevgili Rüya Meleği ,

Rüyamda karşı komşum ve yan komşum benim evimde oturuyoruz, üst komşumun eşinin sağlık durumu ve işleri pek iyi gitmiyor, o komşum geliyor ama bizimle hiç konuşmuyor, sanki bize kırgın gibi, benim de boğazımda pişik olmuş gibi boğazımla ilgileniyorum umursamaz gibiyim komşuma karşı, daha sonra komşum konuşmadan arkasını dönüp çıkıyor, bir yandan boğazımla ilgileniyorum bir yandanda çıkan komşuma diyorum ki "komşum inşirak suresini oku" diyorum ama bunu 2-3 kez tekrarlıyorum, komşum dış kapıyı kapatmadan çıkıp gidiyor

Gizem Kar

Sevgili Rüyasever,


Rüyanız tam bir rehber rüya, rüyanızın size iki mesajı var ilki kendinizi ifade etmeniz gerekiyor, rüyayı gördüğünüz zamanlarda söylemek isteyipte dile getiremediğiniz şeyler varsa bunları sevgiyle ifade edin lütfen, rüyanızda ki inşirah suresinin anlamı önemli, duanın anlamında şöyle diyor "Şüphesiz güçlükle beraber bir kolaylık vardır" , "Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır", "Öyleyse, bir işi bitirince diğerine koyul" , "Ancak Rabbine yönel ve yalvar", mesajiniz zaten çok açık, bu dönemler yaşadığınız her hangi bir sorun varsa tam teslimiyet duygusuyla yaradana sığınıp dua etmeniz size çok iyi gelecek,

sevgiler

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..