Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Dua

Dua
 

alıntı


<ı>Demedim mi…

<ı>Dem edim mi…

<ı>

<ı>Derin bir soluktan yaratılmıştı ateş

<ı>Çıplak bir acıydı yıldızlar altında yanan nefes…

<ı>Pervasız harmandı ışığın altında

<ı>Pervane ölüleri

<ı>Daldırsam ellerimi

<ı>Bir avuç kül…

<ı>

<ı>Kimin sesiydi bilemedim

<ı>Kimin nefesiydi derinden hu…

<ı>Som kayalara çarpıyordu aksi

<ı>Gölgeler dağılıyordu ayşafağına…

<ı>

<ı>Kurtar beni…

<ı>Kurtar beni…

<ı>Dindir sancılı çürümelerin yaralarını…

<ı>Kekik sür…

<ı>Kekik sür…

<ı>Dindir sancılı çürümelerin acılarını…

<ı>

<ı>Sen ki, kıyılara sürensin çığlıklarını balinaların sürü sürü…

<ı>Sen ki, cılız bir ısırıkla alansın mazlumun ahını…

<ı>Sen ki, hiç batmadan doğuransın günü güneşi…

<ı>Sen ki, yakanı söndürensin bir damlanın içinde…

<ı>

<ı>Ben ki dalından kopmuş yaprağım bağır çağır…

<ı>‘’Sen’’ ver bana…

<ı>‘’Sen’’ ver bana…

<ı>Öznesi azalsın varsıllığımın…

<ı>

<ı>Ne çok söz geçti ellerimden kaleme

<ı>Ne çok ıslık çaldım

<ı>Ay buluta girerken…

<ı>Gılgamıştan bu yana

<ı>Su… Su… dolanır durur ruhum…

<ı>Her dağ başında

<ı>Ağzında zeytin dalı

<ı>Bir ak güvercin

<ı>Sular çekiliyor

<ı>Çekildikçe içim…

<ı>

<ı>Hangi kerbeladan kalma

<ı>Bu kurak..

<ı>Bu ceylangöz…

<ı>Kanasıya içim içim…

<ı>

<ı>Kurtar beni…

<ı>Kurtar beni…

<ı>Alnımda kızıl çelgi şakaklarım kan…

<ı>Kekik sür…

<ı>Kekik sür…

<ı>Dindir zonklayan şakaklarımın acılarını…

<ı>

<ı>Demedim mi…

<ı>Dem edim mi…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..