Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Dualarım yoluna

Can olmuşken canıma, seni haktan diledim,
Dilinde ismim varken beni taktın koluna.
Aşkın ayak sesinden, kurttan kuştan eledim,
Meyledip dengim saydım, dualarım yoluna.

Eline kıymık batsa yüreğimden sayarım,
Başına bir iş gelse, tepetakla kayarım,
Dünyam tersine döner, sensiz olurum yarım,
Meyledip dengim saydım, dualarım yoluna.

Senle ağarsın saçım, sözde değil özümdür,
Böyle seviye varım, yaren iki gözümdür,
Sevaplarım boynuna, yeminimdir sözümdür,
Meyledip dengim saydım, dualarım yoluna.

Kerem’in Aslı’sına yandığınca yanarım,
Anmadığın anın yok, andığınca anarım,
Bazen de şaşkınlıktan, seni kendim sanarım,
Meyledip dengim saydım, dualarım yoluna.

Leyla’nı incitmedin, Mecnun’un elindeyim,
Sefana nazım varken, sevgilim dilindeyim,
Pervane olup dönme, ben zaten yelindeyim,
Meyledip dengim saydım, dualarım yoluna.

Ne tipinden kaçarım, ne de buzdan ayazdan,
Çiçek döksem dalımda, eksik olsam da yazdan,
Rabb’ime emanetsin, çoğumu sayma azdan,
Meyledip dengim saydım, dualarım yoluna. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..