Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Duamsın sen…

Duamsın sen…
 

Alıntı



Her an dilimde dolaşan her daim yürekten dilediğim duamsın benim.Önceden Allah’ım ne olur kuzumla yollarımızı sonsuza kadar birleştirmeyi nasip et,ne olur bizi kavuştur,ne olur hep birlikte olmamız için bize yardım et,hiçbir sorun çıkmadan yersiz korkularımız olmadan kavuşmamızı sağla diye dua ederdim.Gece yatarken sabah ilk gözlerimi açtığımda her an işte…
Şimdi değişti dualarım,dua etmezden önce uzun soluklu şükürler ediyorum Allah’a,önceki dualarımı kabul etti hiçbir sorun çıkmadan sevgimizi sonsuza taşıyabilmemiz için bize ilk adımı atmayı nasip etti,ailelerimizin onayı ile mutluluğumuza mutluluk ekledi.Şükürler ediyorum işte uzun uzun tüm bu dileklerimizin olmasında yardımcı olduğu için.
Sonra yeni yeni dualar ediyorum.Bu sefer Allah’ım kuzumu koru,ona hiçbir kötülük gelmesin hiçbir hastalık,dert,tasa uğramasın diyorum,onu hep bana beni de hep ona bağışla diyorum,bizi kötü gözden kötü sözden sen koru diyorum.
En çokta geceleri başımı yastığa koyduğumda gözlerimi kapamadan karşımda beliriveren o gül simanı görür gibi olunca acayip bir gülümseme ve Allah’ım ne olur bizi hiç ayırma,ne olur sevdiğimi hep sen koru diyorum da ancak öyle uyuyabiliyorum…
Her an ama her an senin varlığına minnet duyuyorum,her dakika iyiliğin ve mutluluğun için dua ediyorum,her saniye bize bu mutluluğu yaşattığı için yaradana şükürler ediyorum.
Sen benim tek dileğim,tek duam,tek mutluluğum,biricik göz nurumsun,meleğimsin…
Tek dileğimdin rabbimden,seni bana nasip etti,sevgimizin bağını daha sağlamlaştırabilmemiz için bize ilk adımı attırdı.
Şimdi tek duam oluverdin,iyi olman için,mutlu olman için dua ediyorum hep ve inşallah bu da kabul olacak ve hiçbir kötülük benim sevdiğime uğramayacak o hep mutlu olacak,ben seni mutlu etmek için üzerime düşen kısım için söz verebilirim bile şimdiden…
Bu dünyada sahip olduğum kıymetlim saydığım,gözümden sakladığım,dilimden adını, kalbimden sevgisini hiç eksiltmediğim,dileğim,meleğim,dualarım her bir şeyimsin sen…
Allah’ım seni hep korusun hiç benden ayırmasın inşallah bitanecik sevdiğim,seni çoook seviyorum…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..