Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Dudakların eksi kelimelerim artı

Dudakların eksi kelimelerim artı
 

yağmur bir ara sek yağsa
toprak anason koksa
ve tüm kadınlar
aristokrat maskelerini söküp atsa...

yağmur
sek rakı
'dolu' dolu buz
utanmaz olsa sehir ve arsızca öpüşse kaldırımlarda
martılar güvercinleri ayartsa
ve kadınlar
aristokrat maskelerini söküp atsa...

yağmur
sek rakı
'dolu' dolu buz
sen ve ben bize gitsek en uzun yoldan
unutulmuş bisikletleri toplasak kaldırımlardan

sonra
metrekaresi sen olan yatağımda uyusan...

sonra...

uyansan
ben uyurken

sonra tekrar...

uyusan
ben uyanıkken...

sonrasında yağmur sek yağsa
toprak anason koksa

sonrasında 'dolu'
dolu dolu buz

biliyor musun
bu şehir kafası ayıkken umutsuz...
yalnız yatan herkez huzursuz...


dudakların eksi kelimelerim artı olsa
kıvılcım ve şehir yansa
elbiseler tutuşsa
insanlar çıplak kalsa

dudakların artı tenim eksi
isimsiz haneler yangın yeri

ab bee
rakı içen öldü de sevişenler ölmedi mi

yağmur sek yağsa
sonrasında dolu dolu buz
şehir ayık... umutsuz
yalnız yatan huzursuz
ve sen öp beni
düşünme
sus....

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..