Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Dudakların

Dudakların
 

kör..


Hıçkıran sırtım alt edemedi Hayatı
Sevdim, sevdim de güneşi
Geceyi bekledim...
Gece yağdı üzerime, güneşi özledim ... 

Mahallenin delikanlısı şoför Mustafa olsaydım hatlı dolmuşumda,
Çalsaydı Orhan baba beni yollarda ...
Ya da kaçtığında topları, patlatan Leyla ablası olsaydım çocukların,
İp gerseydim çamaşır için sokak ortasında...
Bir bakkal dükkanım olsaydı mesela,
Ellerim nasırlı terzi olsaydım...
Sevdiğine kaçan Canan gibi cesur olsaydım,
Yapıp bir çocuk, küs olan anamın elini öpseydim...
Dert varsa da ağzımda sakız, göbeğimi kalgıta kalgıta gülerek yansaydım... 

Sırtıma batan Hayat
Değiştirir miydi bıçağını
Yine sırtımda olacaktı da ... 

Belki
Bir ihtimal
Kendimi, herşeyi mahvetmek zorunda hissetmezdim ... 

"O tatlı dudaklarınla beni yüzsüz eden sensin"* hayat ... 

*tebrizi 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..