Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

10 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Düdüklü tencerenin kapağı..

Düdüklü tencerenin kapağı..
 

Düdüklü tencerenin kapağını açmak istedim !!! Bir anda her tarafa barbunyaların yayılmasını istedim.. Evet çok ciddiym bunu istedim.. Ama ne yazık ki annem izin vermedi.

Oysa ne güzel olacaktı.. Belki tuhaf gelecek size ama eğer düdüklüyü açıp patlatırsam içimde ki tüm sıkıntıları da atacakmışım gibi geldi..

Keşke her şey bu kadar az riskli olsa.. Birden içimizdeki zehiri akıtabilsek.. Geçen gün de elektrikli kahve makinası çalışırken içine metal kaşık sokmak geldi içimden.. Şöyle bir patlasın makine dedim kendi kendime..

Ya noluyor bana anlamıyorum!! Mazoşistmi oldum, sadistmi.. Bir şeyler oluyor ama çözemiyorum.. Action olsun istiyorum devamlı.. Ama bir o kadar da sakinlik olsun yaşantım da.. Sanırım duygu dalgalanması bu olsa gerek... Klavyenin içinde ki bisküvit parçalarına takıldı gözüm birdenbire.. Takıntılarım başladım yine.. Tak tak takıntılarım.. Sizde de varmıdır dönem dönem bu takıntılar.. Ben de ara sıra olur.. Örneğin otobüsteyim.. Önümdeki yolcunun montunda bir çamur ki sormayın.. Söylemesem çatlayacağım Ama sustum..

Vitrinin camına bir yazı yazılmış.. Yanlış yazılmış o kelime işte.. Ama sustum.. Restaurantdayım, karşımdaki tablo öyle bir yamuk geldi ki gözüme.. Yediğim yemekten hiçbir şey anlamıyorum.. Gözlerimi kaçırdıkça sanki o tablo daha da yamuluyor.. Yok artık dayanamayacağım.. Kalkıp düzeltmeliyim..Yok o da olmaz.. Eee napıcam ben.. En sonun da dayanamayıp garsonu çağırıp dileğimi yerine getiriyorum arkadaşımın şaşkın bakışlarına aldırmadan.. Oh düzeldi... Artık rahat rahat yiyebilirim yemeğimi..

Bu ve bunu gibi ayrıntılara takılma olmuştur mutlaka sizn hayatınızda da.. Tabii bunu dozunda yaşayabilirsek güzel.. Yoksa ilerisi hastalığa giriyor. Konuyu şöyle toparlayayım..


HAYAT AYRINTILAR DA GİZLİDİR!!...

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..