Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

11 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Düğün bitti, ramazan geldi...

Düğün bitti, ramazan geldi...
 

Uzun zamandır milliyet blog dünyasından uzak kaldım.
Özledim buraları ama fırsat bulamadım,

Facebook resimlerimde de anlaşıldığı gibi uzun zamandır planladığımız abimin düğününü geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirdik ve onlarda dünya evine katılıp evlilik sorumluğunu yüklenmiş oldular.

Bu devirde iyimi oldu, kötü mü oldu orasını bilemem :) beni aşar bu konular.

Anladığım tek konu düğün dernek işlerinin zor ve yorucu olduğu. Ama tüm yorgunluğa rağmen güzel hazırlıklar, güzel yorgunluklar.

Çok güzel bir kına gecesi ve düğün eşliğinde düğünümüzü yaptık ve bitti.

Ve yıllardır evlende ev bana kalsın diye diye, şimdi evin tek çocuğu kalmanın mutluluğunu çıkartıyorum. Bir evin bir çocuğuyum artık...

Sizlerinde aracılığıyla abime ve yeni gelinimize mutluluklar diliyorum. Ayrıca milliyet blog ailesine ve herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.

Sevgiyle...


 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..