Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

DÜĞÜN DAVETYESİ

DÜĞÜN DAVETYESİ
 

görsel netten


DÜĞÜN DAVETYESİ

Bu gün Milliyet Blog Yazarlarımızdan aynı zamanda DÜŞ BATIMI kitabının değerli yazarı, Mersin Yazarlar Derneği üyesi sevgili Hanife Mert’in Kızı güzel Merve evleniyor. Sağ olsun Hanife Hanım beni telefonla arayarak Mersinde yapılacak düğüne davet etti. Sağlık sorunlarımız nedeni ile çok arzu ettiğim halde o mutlu günde düğüne katılamadım o nedenle çok üzüldüm. Milliyet Blog Arkadaşlarımızdan Sayın Mehmet Burakgazi, Sema Bekmez ve Tülay Eker oradalar. Beni telefonla aradılar her birisiyle ayrı ayrı konuştum mutlu oldum hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Teşekkürlerimi bir kez daha Milliyet Blog için tekrarlıyorum bize çok güzel dost ve arkadaşlıklar edindirdi.

Arkadaşımız Face book ve Milliyet Blogdaki yazılarında düğün davetiyelerini vermiş. Davetiye şöyle:

Merve ve Çağan Utku Düğün törenlerinde sizleri de aralarında görmekten mutluluk duyarlar.

                                                                                                          Mert ve Altan aileleri

Hanife Mert’in kızı Merve’nin düğünü 6 Şubat Cumartesi günü Marehan( TSG Stadı Karşısı) Düğün Salonunda yapılacaktır, tüm üyeler davetlidir duyurulur.

Yeni evlilere ömür boyu sağlık ve mutluluk dolu bir yaşam dileyerek,  bir yastıkta huzur içinde yaşlansınlar diyor öpüyorum. Mert ve Altan ailelerini de kutluyorum.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..