Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Deneme
 

Düğün dernek...

Daha önce bir yerlerde söz ettim mi bilmiyorum ama, bazı kurallar yazılı olmadan da mantık ve duyguların sorgulanması ile öğrenilebilir.

Örneğin;araç kullanırken yokuş yukarı ya da sağa sola dönülen yolun görülmediği virajlarda hiçbir işaret olmasada sollama yapılmaz, yapılmamalıdır...

Hayatı sorgulamaya başladığımız her evrede geçmişte bize ters gelen sıkıntı veren şeylerden bazıları şimdi değişiyor ya da değişim aşamasında...

Örnek ;ilkokullardaki "kara önlük"olayı...

Ben düğünleri kendi adıma sevmiyorum.Bunun da miyadını tamamlama sürecine girdiğini düşünüyorum...

Dünkü Milliyet ve bugünkü televizyonlardaki haberlerde 10 liralık çakma çeyrek altın ile ilgili haberler vardı.

"Artık insanlar değişti. . . Takı için kalabalıkta para yerine "boş zarf"bırakanlar, sahte para asanlar ve haberdeki gibi (baskı) altın olayı. . ."

Yukarıdaki yorumumu dünkü Milliyet'in haberine yazmıştım...

Bloglarda yer geniş konuyu burada biraz açalım:

"Çakma altın" olayını ben sekiz yıl önce oğullarımın sünnet düğününde yaşadım.

İyi ki, teknoloji iyi ki video kamera var.

Çeyrek altın hem de iki tane asması cimriliğinden dolayı hiç mümkün olmayan birinde olay düğümleniyordu...

Boş zarf bırakma ve sahte para olaylarının yaşanmışlığını da başkalarından duydum.

Eğlence olayını, nikah törenini ayrı, düğünü de ayrı değerlendirmeli.

Yurt dışına gidip gezmişliğimiz olsa daha net söyleyebileceğizde...

Yine yabancı filmleri örnek alırsak;Ortadoğu'da halen, Avrupa ve Amerika gibi yerlerde de eskilerde düğün olayı var...

Hadi itiraf edin düğünler ile yaşadığınız yaşanılan olumsuzlukları da hiç olmazsa biraz rahatlayın...

Bende bilgisayar başında...

 
Toplam blog
: 180
: 901
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

Önceleri Milliyet Gazetesi'nin "Okur Mektupları" vardı...Şimdi ise "İnternet", "Milliyet Blog" ve..