Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '12

 
Kategori
Gelenekler
Okunma Sayısı
278
 

Düğün gecesinde biten evlilikler

Düğün gecesinde biten evlilikler
 

Gönlünüzdeki gülünüze
Düşlediklerinize uzanıverme anıdır düğün.
Ertesi gün yaşanmaya başlanılacak
Yaşamların birbirine kavuşma zamanıdır.

Bu an için harcanır oldu tüm emekler
Daha bir kutsanır oldu günümüzde bu seramoni
Düğün evliliğin önüne geçti

Kavuşma anı o kadar kutsandı ki
Her şey oracıkta tüketiliyor.
Düğün ertesi yaşanılacak bir şey kalmadı bizlere
Kavuştuğunuz gülünüz bile önemini yitirdi. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hakim yeğenin anlatıyordu geçenlerde...'' Boşanma oranı 3 aylık evliliklere kadar düştü..Gidişat tam bir faciat'' diyordu...'' Madem yüzme bilmiyordun niçin çıktın kavağa ?..'' Diye sorarlar adama...-Madem hemencek boşanacaktın niçin girdin a budala,bu gerdeğe...- :)) Hasan Bey,kısa ;ama çok uzun bir konuydu...iyi günler...sevgiler...

Mesut Selek 
 22.04.2012 12:22
Cevap :
Merhaba Mesut bey... Zaten ortalama bir düğün 50.000 tl ye mal oluyor. Bunun büyük çoğunluğu ise kredilerle alınıyor... Bu kredilendirme zaten 2-3 yılını alıyor yeni evlilerin. Bu ise bıkkınlık ve huzursuzluk anlamına geliyor zaten. Sevgiler...  23.04.2012 9:46
 

ilginçççç...belki de bu ''merasim'' sonun başlangıcını getiren bir ''ayin'' gibi...her zaman değilse de...yani bazen ve belki...selamlar Dostkuyucak...eyvallah...

nedim üstün 
 21.04.2012 23:24
Cevap :
Merhaba Ustam... Bu döngüyü kırmak için basit bir kurguydu benim ki sadece... Sevgiler...  23.04.2012 9:43
 

Altınlar var abi..?

Erdal Ceyhan 
 21.04.2012 21:40
Cevap :
Merhaba Erdal abi. Gelen gidiyor o gün. Sponsorluğumuz düğün organizatörlerine gidiyor... Saygılar...  23.04.2012 9:41
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 615
Toplam yorum
: 1395
Toplam mesaj
: 33
Ort. okunma sayısı
: 916
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster