Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '12

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Dukan Diyeti ile Kilo Verme Maceram - Atak Dönemi (1)

Dukan Diyeti ile Kilo Verme Maceram - Atak Dönemi  (1)
 

Merhabalar sevgili dostlarım.

Geçen gün Dukan Diyeti kitabını aldığımı, okuduğumu ve hafta başı itibariyle diyete başlayacağımı sizlerle paylaşmıştım.

Dün diyete başladım, bahsi geçen atak süresini, 10 kg.dan az vermek istediğim için 3 gün olarak belirledim.

Bu sabah uyanır uyanmaz tartıya çıktığımda tam bir kg. vermiş olduğumu gördüm ve gözlerime inanamadım.

Bu benim için oldukça sevindiriciydi. Zira  ben o bir kiloyu vermek için, günlerce aç susuz kalıp, bir hafta uğraşıp, deli gibi spor yaptığım günleri çok iyi hatırlıyorum.

Dukan diyetine göre atak döneminde, her gün 1 kilo verilmesi öngörülüyor.

Bu da demektir ki ben üç günlük atak dönemimde, 3 kilo vereceğim ve geriye 2 kilom kalacak.

Onu da seyir döneminde vererek, ideal kiloma kavuşacağım inşallah.

Evet, gelelim işin önemli kısmına, ne yedim, ne içtim de bir günde, bir kilo verdim.

Sizlere de kılavuz olması açısından yazmak istedim.

Dün sabah uyandım ve büyükçe bir bardak ılık su içtim. Sonra biraz peynir (diyet olması şart) atıştırdım.

Evden çıkmadan da haşladığım tek yumurtayı yiyerek, işe gitmek üzere evden çıktım.

İşe geldiğimde bir fincan -tabiî ki şekersiz- nescafe içtim.

Saat 09.30 idi ve ben hala acıkmamıştım.

Yaklaşık bir saat sonra 10.30 gibi biraz acıktığımı hissettim ve haşlama bir yumurta daha yedim.

Artık kendimi daha iyi hissediyordum.

Derken saat öğlen 13.00 oldu ve 160 gr.lık ton balığımı çıkartıp yedim. (Ton balığının diyet olmasına gerek yok, ama siz yine de yağ fazlalığını süzerseniz iyi olur.)

Hiç açlık hissetmemem moralimi iyice yükseltmeye başladı.

Öğleden sonra 16.30 sularında diyet yoğurdumun içine 1,5 kaşık yulaf kepeğini karıştırarak yedim.

Bu karışımın tadı çok sevimli gelmedi ve lezzetli olabilmesi için içine biraz nane ve kırmızı pul biber karıştırdım, çok daha lezzetli hale gelen karışımı afiyetle yedim.

Saat 18.00 olduğunda kendimi yokladım ve hala hiç acıkmamış olduğumu fark ettim, bu iyi haberdi.

Bu arada bol bol yaklaşık 2 litreye yakın su içtiğimi hemen belirtmeliyim. Saf protein diyeti ağzınızı kurutuyor ve devamlı su içme ihtiyacı hissediyorsunuz. Bu yüzden su içmek azap haline gelmiyor.

Günde iki fincan yeşil çayı da öneriyorum, metabolizmayı hızlandırıyor.

Akşam eve gittiğimde saat 19.30 idi.

Ben yine aç değildim. Gece acıkmamak üzere biraz haşlama tavuk yedim.

Sonra günlük plates hareketlerimi 15 dakika boyunca kendimi yormayarak yaptım ve uykuya daldım.

Sabah uyandığımda tam bir kilo vermiştim.

Hem de hiç acıkmayarak bol bol yiyerek ve moralli bir şekilde.

Yarın Dukan Diyeti süresince yaşadıklarımı yazmaya devam edeceğim.

Şimdilik kalın sağlıcakla ve mutlulukla.

 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..