Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Dukan Diyeti ile Kilo Verme Maceram - Atak Dönemi (2)

Dukan Diyeti ile Kilo Verme Maceram - Atak Dönemi  (2)
 

Hızla Eriyorum !

Dukan diyetinin ikinci gününü geride bıraktım.

Sabah tartıldığımda koskocaman 1 kg. daha verdiğimi görünce yüzümde gülücükler belirdi.

Moralim yükseldi, kendimi iyi hissettim.

65 kg. ile başladığım Dukan diyeti maceramın, atak devresinin 2. günü sonunda 63 kg. olmuştum.

(Bu arada atak dönemini diyete başlamadan 3 gün olarak düşünmüştüm, çok rahat ilerlediğini ve hiç bir sıkıntı yaşatmadığını düşündüğüm için 5 gün yapmaya karar verdim.)

Moralim yükseldi, kendimi iyi hissettim.

Evet gelelim dün neler yedim, neler içtim bölümüne.

Dün sabah yine kocaman bir bardak ılık suyla güne başladım.

Sonrasında haşladığım tek yumurtayı yiyerek evden işe gitmek üzere yola koyuldum.

İşe geldiğimde acıkmadığımı hissettim.

Saatler ilerledi, 10.30 civarı olunca açık bir çayla biraz diyet peynir yedim.

Bu diyetin en güzel yanı saf proteinleri, canınız ne kadar isterse, hiç bir saat mefhumu olmadan tüketebilmeniz.

Böyle olunca da asla açlık, halsizlik ve yorgunluk hissetmiyorsunuz.

Öğlen olduğunda hala acıkmamıştım ama ben yine de haşlama tavuğumdan yedim. Yanında da 5-6 kaşık diyet yoğurt tükettim.

Gün içinde istediğim kadar - tabii ki şekersiz olmak kaydıyla- çay, kahve, light içecek, ayran tüketme şansı var bu diyette. Gazlı içecekleri sevmediğim için, ben bol bol yeşil çay, soda ve su içmeyi tercih ediyorum.

Bu arada kabızlığa çok dikkat edelim. Sürekli alınan saf protein ne yazık ki kabızlık sorununu da beraberinde getiriyor.

Her ne kadar yulaf kepeği yiyor olsak da, bu bağırsakların düzenli çalışmasına yetmiyor.

Bunu çözmek ben her gün form çay içmeyi alışkanlık haline getirdim. Form çay bağırsakları yumuşatıyor.

Akşama doğru diyet yoğurdumun içine karıştırdığım yulaf kepeğimin üzerine bolca nane dökerek yedim.

Akşam eve gittiğimde saat 19.30 idi ve ben acıkmadığımı fark ettim. Bir kaç saat sonra ton balığımı yiyebildim.

Yatmadan önce on beş dakika plates hareketlerimi yaparak uykuya daldım.

Sabah uyandığımda ise, tam bir kilo kaybetmiştim.

Evet sevgili dostlar Dukan Diyeti maceram hızla kilo vererek devam ediyor.

Ben de düzenli olarak her gün yaşadıklarımı ve kaybettiğim kiloları sizlerle paylaşacağım.

Sağlıklı günler diliyorum.

Saygılarımla, 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..