Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Dükkânımdaki kelimeler

Dükkânımdaki kelimeler
 

her türlü kelime vardır dükkânımda
sıfır ila yüz on bir yaş arası
büyümüşte küçülmüş,
küçülmüşte büyümüş tüm çocuklara
aradığınız tüm kelimeler vardır dükkânımda.

yeni konuşma öğrenen çocuklara,
ben veririm dükkânımdan en komik kelimeleri
ya konuşmayı beceremeyenlere ne demeli,
onlardan da tek tek toplarım
ikinci el fiyatına
yıpranmış… kırılmış kelimeleri.

ayrılmaya yüz tutmuş aşıklara
ben veririm hep
en güzel ayrılık kelimelerini,
ama toptan isteyen olursa
kimseye söylemem,
kurduğum ayrılık cümlelerini
çünkü ben fazla çalışmam ayrılıklarla
ama iş kavuşma olursa
bir ayrılık kelimesi yerine,
binlerce sevgi cümleleri veririm
hem de hiç fiyat farkı koymadan.

ben en çok barışı ihraç ederim
barut iklimi yaşanılan ülkelere
gerçi o ülkelere hafif kalsa da binlercesi
yine de talep edilirim,
çünkü savaş, ölümlerle varsıllaşan insanları
çeker üstüne karababalar gibi
ve yaşanmaz sadece can pazarı.
o yüzden ben hiç stok yapmadan
ne kadar varsa elimde
gönderirim irili ufaklı barışları
hapşırdıklarında daha çok yaşasın diye insanlar 

 
Toplam blog
: 255
: 326
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

İzmir doğumluyum. Uzun düşünceler, kısa şiirler hayatımın büyük bir bölümünü kaplar. Öyle gökkuşa..