Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Dul ve sosyal güvencesi olmayan kadınlara 250 TL maaş geliyor...

Dul ve sosyal güvencesi olmayan kadınlara 250 TL maaş geliyor...
 

Bir süredir toplumda AKP'nin, eşini kaybeden ve sosyal güvencesi olmayan kadınlara maaş bağlanacağı, TOKI'den ev verileceği ve gıda yardımında bulunacağı konuşuluyor.

 Gerçekten sosyal devlet anlamında güzel bir düşünce.
 
Bugün de gazetelerde eşi vefat eden ve sosyal güvencesi olmayan kadına 250 TL maaş bağlanacağı ve bunun da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü öncesinde gerçekleşeceği, Nisan ayından itibaren de ödemelerin yapılacağı haberleri yapılıyor.
 
Bu ödemeleri Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı yapacakmış.
 
Başbakanın talimatı ile ödenecek tutar 250 lira olarak tespit edilmiş ve bunun için Türkiye genelinde 1,5 sene çalışma yapılmış.
 
Bu durumda olan kadınların sayısı 100 ile 150 bin kişi arasında değişiyormuş
 
Düşünce bence güzel ancak dertlere çare olur mu orada şüphelerim var. Bugün 250 TL ile geçinilemez. Tabii ki hiç yoktan iyidir, insanları hatırlamaktır ama bence daha kalıcı şeyler yapmak gerekir.
 
Ben olsaydım bu durumdaki kadınlar için TOKI'den sosyal konutlar yapardım. Bu sosyal konutlarda bu kadınları barındırırdım, kendilerine 250 TL de verirdim. Kafası rahat olan, güvenceye kavuşan kadın da hem rahatlar hem de çocuklarını yetiştirebilir. Bu konutlar da durmadan ülke insanına hizmet eder.
 
Aynı şeyi yaşlı, emekliler ve engelliler için de yapardım.
 
 

 
Toplam blog
: 648
: 2341
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1995 ODTU Fizik Lisans, 1998 ODTU Fizik Yüksek Lisans (Biyofizik)  mezunuyum. Özel sektörde kalit..