Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Dum..dum.. dum..Referandum..

Dum..dum.. dum..Referandum..
 

İki ucu boklu sopa.
Ve dahi ortası el yakıyor!
***
Evet desek bir türlü, hayır desek bir türlü,sandığa gitmesek (boykota girer) bir türlü!
***
Başta bazı insanlar,"PKK 'hayır' diyor ya siz?" diye sordular.
Hayır demekten tam vazgeçiyordum ki PKK da vazgeçmiş.
Ne güzel, hiç zahmet edip sandığa gitmem diye düşünürken,bir baktım PKK da sandığı boykot etmiş.
O zaman evet deyip kurtulayım dedim. En yakın arkadaşlarım benle selamı sabahı kesti.
***
Yangın var, yangın var ben yanıyorum. Yetişin a dostlar tutuşuyorum!
***
Başbakan, %92 EVET olan 1982 referandumunda HAYIR oyu kullanmış.
Bendeniz cennet kuşu, EVET demiştim. Gayrettepe zindanında yattığım halde.
Sebep,bir an önce defolup gitmeleriydi.Netekim gittiler.
Ama sivil yavruları şimdi idareyi ele aldı. Kadayıfın altı kızardı.
***
Adam türkü söylüyor, "Beraber yürüdük bu yollarda.."
Kimle yürüdün be kardeşim. Ben, senle beraber yürüdüğümü hatırlamıyorum!
Kimlerle yürüdüysen onlarla devam et bu yollarda.
***
12 eylülde Büyükada'dan Beşiktaş'taki sandığıma gidip, HAYIR a basacağım.
Boşuboşuna giden 184 trilyon masrafa acıyarak.
Recep beye her sonuç yarayacak.
Ama HAYIR çıkarsa,işi genel seçime kalacak.
Keşke karşısında bir parti olsa. Olacaklar Silivri'de..
Recep bey, 2011 de de başımızda olacak. Hem de belki başkan.
Birleşik Türkiye Cumhuriyetleri Başkanı...Neden olmasın?
***
Kim tutar seni, aslanım oy..oooy!
Amerika arkanda yiğidim loy..looy!
Ananı da al da git ! Dostum vay.. vay!

Bu yazıya yorum yapmayın. Maazallah sizi de içeri tıkarlar vay..vaaaay!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..