Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Duman duman

Duman duman
 

Pişmanlık

Gönlün samimiyeti marifeti

Giderken sana kal demeyen yüreğim parça parça olsun

Kayıp olmakmış sensiz ve aşksız

Neye yarar geç anladım

Koşsam da yalın ayak peşinde

Vakit geçti

Ağlamak feryat etmek boşuna

Ağlama gözlerim boşuna

Giderken kal demedin

Ağlaman boşuna

Acıtmadan önce neredeydiniz acılarım

Gönlüm gözyaşlarım pişmanlıklarım

Ellerime yüreğini bırakmıştı görmediniz

Şimdi sana ihtiyacım var nasıl söylenir

Nazlı yar nerededir bilinmez

Ağlayan nazlı yâri güldürmek için nerelere koşayım da bulayım

Bulayım da gönlünden öpeyim

Özür dileyeyim

Söyleyin bana ey zaman

Yâri bulmaya var mı bir fırsat

Düşmeli yola

Aramalı bulmalı

Sevgi ile sarmalı

Özür dilemeli

Nazlı yâri güldürmeli

Onun ile ağlamalı gülmeli

Tertemiz gönlünü

Tertemiz gönlüm ile sevmeli

Söyleyin yollar bana yârin adresini

Beni nazlı yâre götürmek için açın kollarınızı

Gösterin bana izini

Kavuşmam olsun

Sonum olmasın yollar

Gönlümde acısı yârin

Bana arkadaşlık edin yollar taşlar kuşlar

Aşırın beni

Yüreğini kırdığım yârin düştüğü yeri bana gösterin

Beni de düşürün ıstırap ile yârin yanına

Andıkça yâri yüreğim yanar

Beni de yakın yârin yolunda

Ama kavuşturun

Gönlümde yara

Dilimde nazlı yârin ismi

Açın bana kollarınızı yollar

Duman duman nazlı yar kokuyor sizde

Mehmet Aluç

 

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..