Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '18

 
Kategori
Kozmetik
 

Duman Ne Demiş; Hangi Oje Yakışmaz ki Kız Sana?

Duman Ne Demiş; Hangi Oje Yakışmaz ki Kız Sana?
 

Her işin bir rajonu olduğu gibi oje sürmenin de çok önemli kuralları var mirim!

Alt tarafı "Oje süreceksin atomu parçalamayacaksın ki" diyenler çıkabilir,

O kadar olmayabilir ancak, benim gibi 40'ından sonra oje sürmeye merak salan biri olarak, âdeta atom parçalamak kadar emek verici bir olay bu oje sürme mevzu!

Ojeyi binbir güçlükle sürdükten sonra bulaşmaması için tek bir iş yapmadan bir yere sürmeden beklemek en zor kısmı,

O nedenle yatmadan önce sürüyorum böylece oraya buraya sürülme riskini en aza indiriyorum :)

Ertesi gün bulaşık yıkayacaksam muhakkak bulaşık eldiveni kullanıyorum ki, hemen silinmesin diye,

Oje sürdüğünüzde yanınızda aseton ve sürdüğünüz ojeyi bulundurursanız aksi durumlara hazırlıklı olursunuz aslında ( ojenin yarısının çıkması gibi)

Oje ile bakımsız ellerin bile bakımlı göründüğünü fark ettim,

Kadın olmak zor iş mirim !

Ayrıca aşağıdaki  püf noktaları da işinize yarayabilir;

-Tırnağınıza uygulayacağınız ojeyi önce tırnağınızın tam ortasına sürmeli sonrasında sağ ve sol kenarlara uygulamalısınız.

-Oje sürerken kenarlara taşıyorsa, tırnağınızın etrafına vazalin sürün. Rahatlıkla çıkacaktır.

-Oje sürerken kenarlarda taşma oluyorsa kulak temizleme veya törpünüze az miktarda aseton bastırıp, kenarlarını temizleyebilirsiniz.  
 
-Ojelerinizin hızlı kurumasını istiyorsanız, parmaklarınızı buz dolu bir suda bekletin.
 
 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..