Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Dün - bugün - yarın

Dün - bugün - yarın
 

Restimi çekiyorum...


Dün;

İnsanların şu "hayatın gerçeği"
Dediği şeyi hiç anlamıyorum
Yaşamıyor muyuz?
Yaşıyoruz
Bu hayatın yalanı da mı bir de
Gerçeği var
Herkes iyi güzel hoş
Dürüst
Namuslu

Bugün;

Anladım hayatın gerçeğini
Acısını tatlısını
Kirlisini temizini
İyisini kötüsünü
Güzelini çirkinini
Ve en önemlisi de
"Dürüst" insanı ayırt edebiliyorum hayatta

Ya hayatta diyoruz ama
Hayat bize karşı çok mu dürüst sanki?
Herkese hak ettiği gibi mi davranıyor?
Karşımıza hep iyileri mi çıkarıyor?
Bize hep doğruyu mu söylüyor?

Yarın;

Yarın düşüncem ki
Hayat bir insan
Biz ise kendini insan sanan
Hayat denen kişinin elindeki
Kuklalarız
Ne diyeceğimizi
Ne yapacağımızı
Nasıl davranacağımızı
Belirleyen o
O değil mi sanki?
O...

Hayat sana sesleniyorum
Eğer bu yazıyı okursan
Çık karşıma
Sana restimi çekiyorum!
 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..