Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Dün akşam

İki biraya yenik düştüm dün akşam

Masamda bir uşşak makamı vardı

Bir de hüzün

Gecelerden öylesine bir geceydi işte

Binlerce yıldız göz kırpıyordu

Zifir karanlıkta ben el yordamıyla yürüyordum

Sessizlikte korkumdan şarkılar söylüyordum

Kadehimde de bir yakamoz parlıyordu

Ve ben kendimi onun içinde buldum

Yerlere saçılmıştı bütün anılar   

Hepsi bir çarkın içinde dönüyordu

Cebimdeki bütün heceleri tüketircesine

Aslında yazmak istiyordum  

Ama gözkapaklarıma söz geçiremiyordum

Kaybolmuştum ben, nerdeydim?

Bir martının kanadında belki

Belki bir serçenin gözbebeğindeydim

Bir rüyanın koynuna mı dalmıştım  

Öyle arsızdım ki dün akşam

Hayattan çok şeyler istedim

Bu çılgınca isteklerim için

Kendimi öylesine kaptırmışım ki

Sonra kendimi alkışladım…

Yosunlar azar azar duvarları aşındırıyordu

Yüreğimle o duvar arasında bir benzerlik var mıydı?

Duvarımdaki o şeyler canavarlaşan yansımalar mıydı?

Bana mı öyle geliyordu?

Sonra bütün sesler sustu…  

Sessizliğin sesi ve ben yalnız kaldık…

Beraberce araftaydık…

Saymadım kaç yıl geçti

Gökyüzünden bir hüzün ineli

Dalından kopan bir sonbahar yaprağı gibi

Bir sağa bir sola salındı

İndi, indi…

Yere düşecek sandım

Yavaşça yüreğime düştü.

Etraf çok karanlıktı

İrkildim

Korktum

Ürperdim…

Dün akşam ben bende değildim

Bilmiyordum ben nerdeydim?

 

Şükran Demirtaş

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..