Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Dün Ankara! Bugün Neresi?

Dün Ankara! Bugün Neresi?
 

alıntıdır


Akşam eve gittiğimde aldım haberi. Haber seyretmem, okumam. Sadece başlıklarına bakarım. Malum haberler insan psikolojisine pek iyi gelmiyor. Evde haber sesi de sevmem. Bizim evde genel de hep klasik müzik çalar işten gelince. Veya güzel film varsa film izlenir, sohbet edilir.

Eşim son dakika haberlerinin cep telefonuna düşmesini sağlayan bir programa üye. Son dakikalar mutlaka telefonuna düşer ve haberdar olur. Birimizin haberleri takip etmesi şart tabii.

“Ağabeyini arasana” dedi ve şüphelendim. “Ankara’da bir şey mi olmuş?” Diyebildim ve aradım. Çok şükür sesini duydum da rahatladım. Patlama yerine çok yakın bir yerde iş yeri. Allah korumuş diyoruz. Tedirginlik diz boyu.

Telefonda konuşurken “İstanbul’da olsan keşke” diyorum ağabeyim gülüyor.

“Orası çok mu güvenli?”

Doğru!

Burası çok mu güvenli?

Yada bir başka şehir daha mı iyi? Kaç gündür mesai arkadaşım Artvin’den bahsediyor ağzı köpürerek. “Mahvettiler insanları” diyor yana yakıla.

Sahi neresi güvenli artık?

Evden çıkmasak mı? Kalabalığa karışmasak mı? Avm’ye gitmesek mi? Pazara çıkmasak mı?

Böyle mi yaşanıyor artık 2016 yılında?

Biz lanetlemekten bıktık artık terörü. Bin kere, milyon kere lanet olsun. Bırakın artık bu vatanı güzel kalsın. Nedir yıllardır paylaşılmayan? Kaç can yakacaksınız daha?

Yazıklar olsun!

 

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 465 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..