Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '07

 
Kategori
Eğitim
 

Dün atamalar açıklandı ve bizim bugün moralimiz sıfır!!

Dün atamalar açıklandı ve bizim bugün moralimiz sıfır!!
 

Son dönemlerde öğretmenlerim dahil olmak üzere herkesin ülkemizin geleceği hakkında karamsar düşüncelerini duyduğumda bunları hayata olumsuz pencerelerden bakan insanların görüş açısı damgasını vuruyordum. Duyduklarım her ne kadar canımı sıksada aradan geçen 10 bilemedin 15 dk beni kendime getiriyordu. Ülkemizin dört tarafının dost görünüşlü, içten pazarlıklı düşmanlarla sarıldığını bu yüzden birbirimize sıkısıkıya bağlanmanın önemliliğini savunan insanlara karamsar damgasını vuran ben şimdi ülkemizi içten içe saran ve içimizi adeta sömüren bu çarpıklığın sahiplerinin varlığına inanamıyorum.....

Çevrenizde Öğretmen adayları yada görevine sözleşmeli olarak başlayan öğretmenler var mıdır bilmiyorum ama dün öğretmen atamalarının yapıldığını duymuş olmalısınız. İşim politika yapmak değil, üstesinden gelemediğim bi sorunun cevabını bulmak için kıvranışımı yansıtmak istiyorum sadece. Kadrolu öğretmen atamaları için açıklanan başvurularda sözleşmeli öğretmenler için: sözleşmeli olarak görev yaptıkları okulda kalma seçeneğini seçtikleri taktirde başka hiçbir yeri tercih edemeyecekleri belirtildi, daha önceki atamlarda isteğe bağlı olarak, seçtiğiniz tercihler doğrultusunda buna ek olarak görev yaptığınız okulda kadrolu kalma şansınız vardı, yani durum kontenjan açığının genellikle doğu bölgelerine kaydırıldığını düşünürsek ya Devletin sizi gönderdiği bir şehirde görevinize devam edeceksiniz yada görev yaptığınız okulda devam edeceksiniz. Sözleşmeli olarak görev yaptığınız okulda kalmayı seçtiğiniz taktirde sizin için hiçbir engelin gündemde olmaması gerekli çünkü sizin okulunuz sizin tercihiniz dolayısıyla kapalı görünüyordu sözde......

işte ne olduysa inanılmaz şekilde bütün bunların arkasından dün Sayın Başbakanının önderliğiyle yapılan atamaların sonucunu öğrenmek için internete girmemizle oldu.''Puanınız yeterli olmadığı için kadrolu atamanız yapılamamıştır '' cümlesiyle adeta yıkıldık!!!!!

Sözleşmeli olarak çalışan öğretmenlere kefilsiz kredi bile verilmediğini adeta ikinci sınıf öğretmen katagorisine sokulduklarınına yakından şahidim....

Ağabeyimin kadrolu olarak atamasının yapılmadığını gözönüne alırsak bundan sonraki yaklaşık 4 ay sürecek ikinci dönem boyuncada şahit olmaya devam edeceğim.....

Ben bu meselenin içinden gerçekten çıkamadım.Tabi normalde açık olan bir okul kadrosunun, kapalı gösterilerek atama yapıldığı bir sistemin içindeyiz biz .....

Ömrünün en güzel 18 yılını bu ülkeye hizmet vermek için harcamış biri için yapılananın hangi katagoriye girmesi gerektiğini bilmiyorum....

Daha reşit bile olmadığım bu yaşta beni böylesi bi karamsarlığın içine itekleyenler utansın, adam yerine konmak için daha ne yapmamız gerekiyor, yaşıtım birinin yaptığı gibi bi cinayetin sorumlusu olarak yargılanmam falan mı?

Siz siz olun hiçbirşeye kesin gözüyle bakmayın burası Türkiye ve ülkemizde neyin ne olacağı inanın hiç belli olmuyor.....

saygılar.............

 
Toplam blog
: 13
: 1077
Kayıt tarihi
: 27.10.06
 
 

''Bir önyargıyı yok etmek, bir atomu parçalamaktan daha zordur" demiş deha Albert Einstein. 1990 doğ..