Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dün ayrıldık, bugün özledim.

Dün ayrıldık, bugün özledim.
 

Dün gece İzmir'e vasıl olduk.19 Eylül öğleden sonra Pensacola'da başlayan uzun yolculuğumuz Atlanta, İstanbul duraklarından sonra 20 Eylül günü saat 19.30 da İzmir'de sonlandı. Gerçi biz daha evimize ulaşmadık, kızımızın İzmir'deki evinde bir mola verdik. Bir iki gün içinde Bodrum'a hareket edeceğiz.

Pensacola'dan evden çıkarken bakıcısının kucağında Christopher'in yüzüne dikkatle baktım. Kimbilir ne zaman görecektim yavrumun yavrusunu bir daha. Dün gece Skypten konuşurken garibim dikkatle bakıyordu ekrana. 3.5 aylık bebek kimbilir ne düşündü, bir gün önce kanlı canlı karşısında duran anneanesini ve dedesini bir camın arkasında gördüğünde. Gerçi anlamamıştır diyeceğim ama belli mi olur.

Chiristopher'i daha şimdiden çok özledim. Kokusu burnumda tütmeye ve gülüşü gözlerimi yaşartmaya başladı hatırladığımda.

Pensacola'da yediğimiz içtiğimizi, gittiğimiz mekanları ayrı bir yazımda özetleyeceğim en yakın zamanda. Belki giden olur oralara ve rehber olurum onlara umudumla.

Yaklaşık 4 aya yakın süredir yaşadığım sakin ve sinirsiz yaşama veda ettim daha Yeşilköy Havalimanı'nda. İner inmez her an kavga çıkarmaya hazır sinir topu gibi bir dizi insanın içinde buldum kendimi.

Beni görenler ne kadar rahatlamış ve iyi gözüküyorsun diyorlar. Bakalım ne kadar sürecek bu müsbet görünümüm.

İçimde yavrumun ve onun yavrusunun gün geçtikçe büyüyecek olan özlemi, çevremde sinir katsayısı gittikçe artacak olan insanlarla yaşam zor olacak ilerleyen günlerde.

Dün ayrıldım Chirtopher'dan, bugün özledim.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..