Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Futbol
 

Dün gece beni vurdular, 19 yaşında kanadı sarı lacivert formam...!

Dün gece beni vurdular, 19 yaşında kanadı sarı lacivert formam...!
 

Kim kazandı, annem kaybetti...!


Dün gece beni vurdular, tam kalbimden oracıkta yığıldım yere. Sarının yanında hep laciverti taşırdım, kan kırmızı da bulaştıölümüne… Şimdi kardeş oldu ezeli renkler beni ölüme koştururken melekler…

Dün gece beni vurdular, daha 19 yaşındaydım. Savaş mı vardı, mesele vatan mıydı neydi bu hırs bu intikam … Dün gece beni vurdular … Edirne Kapı Mezarlığına yakındı kalbime saplanırken bıçak, şehitler şaşkın bakakaldı, bunun için mi öldürülürdü bir insan, bir insan bunun için mi ölmeliydi…

Dün gece beni vurdular; Anneler günüydü, annem beni bekliyordu…

Beni Sabri öldürdü, beni Volkan. Beni Aziz, öldürdü beni Aysal… Beni fatih öldürdü, beni Aykut…. Beni ağzından kan damlayan basın öldürdü, beni işlemeyen kanunlar….! Belki beni ben öldürdüm kimselerden habersiz…

Adım Burak’tı, Burak Yılmaz’ı çağrıştıran.

Soyadım Yıldırım, Aziz’i çağrıştıran.

Adım kaynaştırmalıydı kitleleri, olmadı. Bari sarının lacivertin yanında, gövdem de kanayan kırmızı kaynaştırsın sizleri…!!!

Ha maç ne mi oldu, herkes kazandı, annem kaybetti…!!! Annem, hayatının sonuna dek mağlup yaşayacak…

Taraftar bağırıyordu; Fenerrrrrrrrr

Anne feryat ediyordu, Evladımmmmm

Taraftar Bağırıyordu; Cimboooommmmm

Anne dağlanıyordu; Yavruuuuuuuuummmm...!

Bütün renkler ihanet etti bu aşka, ben böyle aşkın ta...

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..