Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Dün gece bir rüya gördüm

Dün gece bir rüya gördüm. 

Karanlık ürkütücü bir yolun ortasında kalakalmışım. 

Yönümü bulamıyorum. 

Korkuyorum korkuyorum yolumu bulamıyorum. 

Arkama bakıyorum karanlık bir orman. 

Kendimi kurban gibi hissediyorum. 

Sağıma bakıyorum hırçın bir deniz. 

Dalgaları sanki beni yutacakmış gibi. 

Kendimi boğuluyor gibi hissediyorum. 

Hırçınlığı bana yansıyor. 

Soluma bakıyorum ıssız bir göl. 

Güvenemiyorum 

Kendimi ifade edemiyormuşum hissettiriyor. 

Birdenbire babamı görüyorum. 

Babam sarılıyor bana. 

Ağlamaya başlıyorum 

Hemde hüngür hüngür ağlamaya. 

Korkuyorum diyorum. 

Yolumu bulamıyorum. 

Sen yoksun yanımda 

Yardım alamıyorum. 

Babam bana sarılıyor. Sakinleşiyorum. Kendimi güvende hissediyorum. 

Sen yoksun ben sorunlarımı çözemiyorum diyorum. 

Diyorki ben hep varım. 

Hayatta karşına hep böyle korkular hep böyle çıkmazlar çıkacak. 

Peki ne yapacağım diyorum. 

Karşına çıkan korkuların ve çıkmazların senin temizleyemediğin yönlerindir. 

Senin yansımandır. 

Hangi yönünden rahatsız oluyorsan o hep senin karşına çıkacaktır diyor. 

Arkana dön bak diyor. Orman sana kendini nasıl hissettiriyor. 

Kurban gibi babacığım diyorum. Peki kendini zaman zaman kurban gibi hissedermisin diyor. 

Evet diyorum.Kendini bu duygudan kurtalmalısın diyor. 

Peki ne yapacağım diyorum. Kendini her zaman değerli hissetmelisin diyor. 

Bu dünyada senden başka bir Meltem yok diyor. 

Yönümü sağıma çeviriyor. Dalgalı deniz kendini nasıl hissettiriyor diyor. 

Hırçın, huysuz öfkeli diyorum Peki kendini zaman zaman bu şekilde hırçın, öfkeli ve sinrli hissedermisin diyor. 

Çoğu zaman babacığım diyorum. 

Sakinleşmesini öğrenmelisin diyor. Yoksa her zaman böyle hırçın denizlerle öfkeli fırtınalarla karşılaşırsın diyor. 

Sonra yüzümü sola döndürüyor. Solda göl kendimi korkunç güvensiz hissetmeme neden olan göl. 

İnsanlara güvenmezmisin kızım diyor. 

Çoğu zaman babacığım diyorum. Peki sevgini ifade edemez misin diyor. Evet diyorum 

Peki kendini ihanete uğramış mı hissedersin diyor. Evet diyorum. 

Yapacağın tek şey insanlara güvenmeyi ve duygularını ifade etmeyi öğrenmek diyor. 

Tüm bunları gerçekleştirdiğin zaman tüm yollarının ışıkla dolduğunu ve önünün açıldığını göreceksin diyor. 

Yoksa hayatın boyunca hep çıkmazlarda kalır. Korkularınla ve yansımalarınla karşılaşırsın diyor. 

Peki şimdi ben ne yapacağım diyorum. 

En son gördüğün yol hangisiydi diyor? 

Göldü babacığım diyorum. 

Unutma diyor.En son gördüğün yol kalbinin tercih ettiği yoldur.Eğer kalbinin tercih ettiği yol olmasaydı diğer iki yoldan sonra karşına çıkmazdı diyor. 

Şu an en son yolunu seçmelisin. 

Ancak dediğim gibi korkularını temizlemezsen.Gerçek doğru yolu bulamazsın diyor. 

Babama sarılıyorum. Peki ben sensiz yapamıyorum. Hep seni arıyorum diyorum. 

Bana tüm bu korkularını bıraktığın zaman artık benide aramamaya başlayacak. 

Benim yokluğumda çektiiğin acının yerini büyük bir olgunluk ve dinginlik alacaktır. 

Şimdi gidiyorum ama bilki hep senin yanındayım diyor. 

Gözyaşlarımın yerini büyük bir cesaret alıyor. 

Ve göle doğru yürüyorum. 

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..