Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

29 Temmuz '07

 
Kategori
Aile
 

Dün gece mehtap muhteşemdi Caddebostan'da...

Dün gece mehtap muhteşemdi Caddebostan'da...
 

Bu muhteşem geceyi görenler ve yaşayanlar şanslarını yaratan insanlardı.
Bende çok muhteşem bir gece geçirdim. ( Bu arada, dostum Memo'dan gelen iki şarkıyı dinleyerek yazıyorum)

Bu geceyi muhteşem yapan bir sürü şey vardı ama bir şeyi farklı görmeye başlamam çok ama çok iyi geldi bana...

Oğlum, dün gece için teşekkür ederim..!

Bir telefon ettim, yanıt; " - Tamam baba, kaçta , nerede?"
Saatinde orada, pırıl pırıl, yakışıklı ve güler yüzü ile kız arkadaşı ile karşımda...
Oturduk, yedik, içtik, güldük...
Mehtapta yürüdük... Onu izledim gece boyu, anlamaya çalıştım, onun gibi algılamaya çalıştım hayatı...
Harika bir geceydi ve o geceyi harika yapan birisi de oğlum oldu ...

Bir, iki gece önce onunla ilgili birşeyler yazmıştım. Mert artık o basamaklara basmaya başlamış, hayatta yol alıyor. Biz babalar bazen zor görüyoruz galiba...

Bunun bahanesi de yok, evet onlar acı çekmesin,bizim hatalarımıza düşmesin istiyoruz ama aslında var olan tek gerçek var. Hepimiz bir karar alıyor ve uyguluyoruz.Sonuçlarını ve bedelini ödemeye hazırız, hazır olmalıyız.

Benim yaptıklarımdan oğlumun memnun olması ve " - Baba,ben tepki göstersem bile sen bana bakma, aktarmaya devam et bildiklerini, ben ihtiyaç hissettiğim anda aklıma senin sözlerin geliyor." demesi bana yetiyor da artıyor bile... Zaten benim çabam, benim istediklerimi veya benim çizdiğim yolda gitmesi yönünde değil ve asla olmadı , kendi için, kendi istediği şekilde bir yol çizmesi ve bu yönde ilerleme kaydetmesidir. Şunu çok iyi biliyorum ki;
Plansız olmak istiyorum demesi bile bir plandır. Sonuçta herşeyin bir bedeli olduğunu biliyor ve yaşıyor. Bu bedeller mutlaka var, hayatın sırrını çözmenin bedeli çok yüksek ama karar verdiğiniz zaman ödersiniz.

Oğlum ve yanındaki arkadaşları Ayşe, Özge ve Cem'de mehtapta ışıl ışıldılar dün gece...

Onların varlığı ve mehtabı kıskandıran ışıkları beni güçlendirdi, içimin umut dolmasını sağladı. Her şeye teşekkür ediyorum, evet herşeye... Bana bu farkındalık yolunda ışık tutan,güç kaynağıma da teşekkür ediyorum.

İyi ki varsın...

Evet dostlar, dün gece mehtap çok güzeldi, Caddebostan'da...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..