Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '16

 
Kategori
Anılar
 

Dün gece nefis bir konserdeydim.

Dün gece nefis bir konserdeydim.
 

Dün gece nefis bir konserdeydim. Akşam Burcu'nun bir konseri vardı. Gerçi sabah da bir konseri vardı ve bir hastanede çaldı. Pensacola Senfoni Orkestrasının aktiviteleri kapsamında her hafta bir hastanede çalıyor Burcu ve hastalara, yakınlarına müziği ile deva ve umut dağıtıyor.

Neyse dün gece de bir konseri  olduğunu ve bu konsere beni de götürmek istediğini söyleyince çok sevindim. Uzun zamandır onun kemanının büyülü sesini dinleyememiştim. Hergün konser veriyor ama bizim bebeğimiz daha çok küçük olduğu için bırakıp gidemiyordum Burcu ile.

Dün geceki konser için gündüzden yola  çıktık. Konser Pensacolaya 20 dakika uzaklıkta Azalea Trace Retirement adlı bir tesiste imiş. Erken gidişimizin sebebi Burcu'nun diğer müzisyenlerle bir prova yapacak olmasıydı konser öncesi.

Adı geçen tesis bir orman içinde harika bir doğada büyük bir bakım evi idi. İçinde 600 kişinin oturduğu  çok lüks rezidansları, sosyal tesisleri ile adeta bir üniversite kampüsünü andırıyor.

Ben ilk gördüğümde bu tesiste yaşamının son senelerini geçiren kişilerin ne kadar şanslı olduğunu söyledim. Hakikaten cennet gibi bir doğada çok lüks bir yaşam. Mutlaka bunun bedeli de çok yüksektir diye düşündüm. Yanılmamışım. Gerçekten burada kalış epey pahalı. Zaten otoparklarda yaşlılara ait çok lüks son model arabalardan belliydi kalanların mali gücü.

Sosyal tesis, içinde lokantaları, spor tesisleri, çeşitli aktivite salonları, herşeyden önce çok büyük konser salonu ile büyüledi beni.Binaya ilk girdiğimizde gördüğüm kuyruklu piyanolu salonda olacak sandım önce konseri. Meğer o salon sadece dinlenme salonu imiş.Esas konser salonu içerde ve çok büyük bir salon.

Burcu diğer iki müzisyenden viyola çalanı daha önceden tanımıyormuş. Buralara yeni gelen bu genç hanım ile sadece telefonda konuşmuş.Çello çalan Honduras kökenli sanatçı ile de aynı orkestrada çalmaktan başka bir tanışıklıkları yokmuş. Birbirlerini çok az tanıyan bu üç müzisyen bir kaç saat içinde önceden belirlenen repertuarı prova ederek konsere hazırlandılar. İşte profesyonellik bu diye düşündüm.

Provanın ardından verilen mola dönüşü salonu birbirinden şık giysileri içinde oturan bir dizi yaşlı insanla dolu olarak bulduk.Hoş o abiye giysiler içinde saçları yapılı hanımlara  ve flinta gibi takım elbiseleri  içindeki  beylere yaşlı demek ayıp oluyor biraz.

Konser harikaydı. Hele kızım diye söylemiyorum ama Burcu nefis çaldı.İşte Burcu Göker dedim içimden. Hangi ortamda olursa oılsun insanları mutlu eden müziği ile benim minik kızım.Minik Christopher'in annesi.Konser bitiminde dinleyicilerin mutluluğu ve sevgisi öylesine belliydi ki.

Gecenin sonunda  sahilde şaraplarımızı yudumlayıp yeni çıkan ayı seyrederken ne kadar mutluyum diye düşündüm. Tıpkı geçmiş günlerdeki gibi. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..