Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Dün gece

Dün gece
 

Dün gece,
Huzur veren kokular aldım.
Soludum derin derin, sonra onlarla kaldım,
Baktıkça canlandım,
Canlandıkça bakakaldım.
Ebruli, mavi, pembe renkleri,
Sanki ruhumun dinlenceleri,
Yaşamımın sevinçleri,
Evrenin sessiz sesleri...
Bakmalara doyamadım,
Sevmelere kıyamadım,
Katmerlerin, renklerin dibine daldım.
Eminim yüzümdeki tebessümle uyuyakaldım.
Gün ışıkları uyandırdı beni,
İzlemem için kapanış şölenini.
Işıyan günle tek tek kapattılar kendilerini,
Gece sefası çiçekleri,
Doğanın küçük mucizeleri..
Sefamı yarattılar,
Bana umut bıraktılar,
Dün gece, adlarını yaşattılar,
Gece sefası çiçekleri..

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..