Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Dün gecenin bir vaktinde kırlara düştüm

Dün gecenin bir vaktinde kırlara düştüm
 

Dün gecenin bir vaktinde kırlara düştüm
Yıldızlar senin gözlerinde yoğunlaşmaktaydı
Gözlerin ise ay gibi
Vadinin bir yerinde asılıydı
Rüzgar kokunu savururken geçitlere
ardın sıra yağmurlar düşüyordu
yağmurlar
deli kızın yağmurları
ıslanıyordum gözlerinde
ıslanıyordum ellerinde
ıslanıyordum vadilerinde
deli kızın saçları örtmüştü yüreğimi
ağustos çiçeği gibi
newroz’a durmuştu gecenin sakinleri
içim kınında değildi
akıyordum ülkenin ve senin ırmaklarına
sığamıyordum gecenin namlusuna
hafif bir yel esiyordu buğday tarlalarından
başaklar avuçlarında
mavi gözlü çocuklar yüreğinde
bana esiyordun
ellerini uzatıyordun
avuçlarımı aç dercesine
avuçlarından öpüyordum
öpüyordum
öpüyordum
ve avuçlarını açıyordum

 
Toplam blog
: 9
: 387
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Cizre'de 1964'te doğdum. Sosyal nedenlerden dolayı on dört yaşından beri İstanbuldayım. Eskiden Sult..