Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dün Mustafa Balbay Muğla'da idi

Uzun bir ayrılıktan sonra yıl 2009 öncesi Sevgili Balbay Muğla Üniversitesi Kütüphane Haftası etkinlikleri çerçevesinde gelmişti. Söyleşinin ardından Üniversitenin toplantı salonunda imza sırasında çokça söylemiştik. Keyifli bir sohbetti. Ardından gelen İÇERİDEKİ yıllar. Hep verdiğim mesajlarımda şöyle demiştim; BALBAY ne yapmıştı? BALBAY, BİR KUŞU, BİR KURDU, BİR BÖCEĞİ, BİR İNSANI SEVDİ. BALBAY ANADOLU İNSANINI BAĞRINA BASTI... Sevinci sevincimiz, özgürlüğü özgürlüğümüzdür. Ve tarih 2014 Ocak ayı Balbay ile Muğla'da buluştuk bu kez hasret, bu kez daha çok özgürlük adına. Muğla Gazi Mustafa Kemal Kültür Merkezi. Sevgili Balbay salona girmek üzereydi, gitmeden önce yazdığım kağıdı uzattım, söyleşiye başladığında o mektubu , mesajı okudu. O mektubu yazan bendim. Sevgili Balbay içimizde, gönlümüze HOŞGELDİN MUĞLA'ya HOŞGELDİN...

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..