Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Dün olan bugün olmayacak

Dün olan bugün olmayacak
 

Alıntıdır


 

Dün geçmişte kaldı diyip duruyoruz.
Dünü sildik şimdiye bakalım diye kelimeler üretiyoruz.
Peki ya bilinçaltı?
Her yeni açılan kapının önüne varınca, durup düşünmeye başlamıyor muyuz?
İçten gelen sesler başlıyor gönlü dövmeye.
Çok kırıldım,
Çok acı çektim,
Çok yoruldum.
Çok kızdım.
Çok pişmanlıklarım oldu...
Başlıyoruz attım dediğin ama bitmeyen anıların hücumuna uğramaya.
Duyguların yoğun baskısı,
Zihin daima devrede.
Sonsuz olasılıkları es geçerek
Yine düne tutunursun YARINI kaçırmamak adına
Deneyimler deneyimler...
Geçmişin kurbanı olmadan yeni kapılara varmak, kalbin ışığını görmek, karanlığı silmek gerek.
Seçim bizim
Dün olan bugün olmayacak.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..