Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Dünden kalma heveslerim yok artık

Dünden kalma heveslerim yok artık
 

git


Korkuyorum. Dünden kalma heveslerim yok artık. Terk edilen eşref saatlerim tükeniyor. Yalnızlığım dokunuyor geceye. Ve sen ölüyorsun. Bir bir tükenen ahlarım ardından. Nereye ve neden… Bilemiyorum. Akrep yelkovanın ardına düşmüşken adım adım. Hüzün kapımı araladı usulca. Bir şarkı seslendi derinden.

Sevda kuşun kanadında
Ürkütürsen tutamazsın
Ökse ile sapanla vurursun da saramazsın
Hayat sırrının suyunu
Çeşmelerden bulamazsın
Ansızın bir deli çaydan içersin de kanamazsın

Damla damla düştün yanaklarıma. Tutmadım seni. Aktın usulca. Senden kalma busenin yerine. Bir düş uyandı ansızın. Ve intiharına başladı zihnim. Şimdi de ben ölüyorum…

 
Toplam blog
: 143
: 379
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

1983 Aksaray doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Aksaray'da tamamladım. Lisan eğitimimi Fırat Ünivers..