Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dünya, yedi değil yetmişyedi milyar insana yeter, insan olmayı öğrenirsek..

Dünya, yedi değil yetmişyedi milyar insana yeter, insan olmayı öğrenirsek..
 

'Yeni eve yeni eşya' mantığından yola çıktık. İşgüzarlığımızdan çamaşır makinası kurulumunu gerçekleştiremediğimizden dolayı ne kadar çamaşır vardıysa hepsi yıkanacak oldu.

Dün hem kendimi mutlu hissettiğim için bir kot pantalon aldım bir de ihtiyaçtan dolayı çamaşır niyetine penye tişört aldım kendime.

Birşey başardığımda veya önemli karar aldığımda kendimi ödüllendirmek için ya yemek ısmarlarım kendime ya da küçük alışverişler yaparım..

Kot pantalon dediysem öyle sıradan pantalon değil, tiyatro oyunu sonrasında kulisinde tebrik etmeye gittiğim Ali Sürmeli'nin çok beğendiği pantalon üzerine konuşuyoruz pardon yani. (şaka)

Evet aynısından bi tane daha almış oldum. Biraz manyaklık var giysi konusunda ben de.

Yo, kapitalizm-reklam nedenlerinden değil benimki. Doğuştan ama bilinçli tüketirim her zaman..

Giysi tutkunluğu dışında doğuştan gelen bir de genetikten çevreden eğitim üçgeninden oluşan kişilk yapısı var herkeste olduğu gibi..

Hatta bu kişilik yapımdan dolayı da beni tanıyan biri tarafından geçenlerde eleştirilmiştim. 'Abi, herşeye pozitif bakıyorsun, çok farklısın' diye..

Bi felsefem vardı birkaç gün öncesine kadar.

'Kötüler de yaşamalı. Sonuçta hepimiz insanız. Gün gelir onlar da doğruyu bulur' derdim hep..

Düdük! bulur..(istisnalar hariç)..

Kötülerin hep kötü olarak kaldığı ve kalacağına kanaat getirdim artık.

Yok öyle önemli bişey yaşamadım birkaç gün içinde elli yıllık düşüncemi değiştirebilecek kadar ama küçük ayrıntılardadır benim kararlarım.

Bu nedenle artık kötüler yaşamasın. Nasıl olsa hepimiz hayatı noktalayacağız. Kötüler önceden noktalasın hayatlarını.

Size kötülük yapanlar birinci sırada.

Lamı cimi yok artık göçmeli erkenden diğer tarafa..

Kötülük düşünenler, sizi kıskananlar, sizi sevmediği halde seviyor gibi davranananlar.

Herşey benim olsun, başkasında olmasın diye bencilce düşünenler..

Gitsinler, onlar da gitsinler diğer tarafa erkenden..

İnanın bu kişilkte olan insanlar topluma zarar verdikleri gibi kötü örnek teşkil edeceklerinden dolayı varlıkları bile zarar vericidir.

Değişmezler değişemezler bu tür familyalar.. Çünkü onlar kötülüklerle beslenirler.

Ya, bi de neye şaşıyorum biliyor musunuz arkadaşlar?

İnsanların çoğu öyle oynuyor ki..

Tiyatroculara taş çıkartırlar vallahi.

Karşındakini, iki kişilikli-üç kişilikli durumda gördüğün vakit çıldırasınız geliyor!..

'Olamaz ya diyorsunuz'

Bu çok kişilikli bireyleri de sıraya koyalım öbür tarafa gitmeleri için...

Ooo, dünya ne güzel miş değil mi?

Oysa dünya yedi değil, yetmişyedi milyar insana bile yeter, yeter ki insan olmasını öğrenelim..

Elbette insan kişiliğini değiştiremez, zira davranışlarını değiştirebilir.

 

  

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..