Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Dünya ağlasa;

Siyahlarımı giydim bugün.

Cenazem yok halbuki!

Bütün renkler uçuşurken havada;

Ben siyahı yakaladım.

Avucumda kanın kırmızı rengi,

Mavinin soğukluğu,

Gecenin siyahı var sadece elimde.

Sen de çıkar hadi elindekileri!

Benim elim değmiyor beyaza!


Siyahlarımı giydim bugün

Ayakları zincirlenmiş bir suçlu gibi

Hiç çıkarmayacağım siyahlarımı.

Gecenin siyahı var sadece elimde.

Ömrü sürgünde yok olan bir şair gibi

Siyahın sürgünündeyim.

Biraz yalnız,

Biraz hüzünlü,

Biraz da kendimsizim bugünlerde.


Dünya bir ağlasa;

Ben de ağlayacağım durmaksızın.

Yarattığım şelale gibi çağlayacağım.

Okyanusun dalgası olacağım.

Taşları aşındıran, yavaş yavaş yayvanlaştıran!


Dünya bir ağlasa;

Yıkanacağım altında!

Siyahlarım akacak belki o zaman.

Dünya bir ağlasa;

Siyahın içindeki beyaz ben olacağım!

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..