Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dünya Barışına Çalışalım

Şu dünyada
Her şeyden önce insan gelir
Bunu
Kesinlikle kabul eder gerçek insan
Kabul etmeyen
Daha insan olamamıştır
Ona ben insanımsı diyorum
Var gücümle de
O insanımsıyı insan olmaya
Davet ediyorum
Ne zaman ki
İnsanımsılar gerçek insan olacaklar
İşte o zaman
Dünya yaşamı tat verecek insana
Bugünkü yaşam
Tat vermiyor hiçbir şekilde insana
Bir savaş gelgitleri
Bir savaş yıkımları
Bir savaş korkutmaları
Ve çak daha önemlisi
Dünya silahlanma çalışmaları
Kendi ülkemden görüyorum
Üç dört trilyon dolar tutarında
Silahlanmaya para ayırıyoruz
Kendimiz yapmıyoruz
Ya da yapamıyoruz
Ya da yapmak istemiyoruz
Hep dışarıdan silah alıyoruz
İşte görüyoruz son günlerimizi
Bir F-35 uçakları
Bir S-400 füzeleri
Alım satım konusu
ABD Rusya ve Türkiye arasında
Karabasan yarattı gidiyor da
Ben bunu
Modern dünya yapılanmasıyla
Bağdaştıramıyorum
Bu çağda
İnsani düşüncelerin
Bu denli yoğunlaştığı bu durumda
Olan biten vahşiliktir derim ben sadece
Onun için
Bütün aklı başında insanları
Özellikle aklı başında Türkleri
Dünya barışı oluşturmaya çağırıyorum
Türkiye’mizin geleceği
Sadece ve sadece
Dünya barışı sağlanmasında güzeldir
Bu savaş manyaklığı
Bizi ve de tabii yakın ve uzak çevremizi
Büyük tehlikeye atacak
İşte onun için biz
Elimizden gelenin fazlasıyla
Savaş değil barış yaratmaya çalışmalıyız
Şu ABD
Şu İsrail
Mutlaka ve mutlaka
Akıl ve bilim yoluyla
Mutlak barışa çağrılmalı
Ve de getirilmeliler de
Yaşam bilimdir canlarım
Bilim
Yeryüzünde her aksaklığı yok eder
Yerine
Düzen ve düzenlilik koyar
Şuna kesinlikle inanıyorum
Ve uygulanmasını istiyorum
Akıl ve mantık bileşeninde
Yanlışlar ortaya dökülüp
Yerlerine doğruları ortaya konulmalı
Türk Devleti ve onun yöneticileri
Beni dinlesinler
Türk’ün en başat görevi
Dünya barışına hizmet etmektir
“Türk cihan hâkimiyeti mefkûresi” budur
Türk Devleti
Bu konuyu kurumsallaştırmalı
Bilen insanları buraya getirmeli
Bilimsel kurgulamalarla işi çözmeli
Dünyaya barış getirmeli
Dünyada bu düşünce ve yapılanmanın
Yansımasını gerçekleştirmeli
Barış yaratma kurumunun
Dünyanın her bölgesinden
Destekçilerini bulup ortaya çıkarmalı
Dünya barışını sağlamalı
Hem Türk’ün
Hem dünyanın diğer bölge insanlarının
Huzur içinde yaşamalarına yardım etmeli
Dünya barışı diyorum
Dünya barışı diyorum
...

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..